O.S. MAX - GT15HZ - śmigłowcowy silnik benzynowy. Moc GT15HZ jest wystarczająca do napędu modeli śmigłowców klasy 90 zarówno w zastosowaniu 3D jak i w modelach makiet. GT15HZ oferuje doskonałą oszczędność kosztów paliwa. Moduł zapłonowy IG-05 gwarantuje łatwość uruchamiania. Wymiary GT15HZ są podobne do większości silników żarowych klasy 90, co pozwala na stosunkowo latwy montaż silnika w modelu.C
Darmowa dostawa od 499 zł
Obowiązuje dla zamówień powyżej 499 zł, sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez sklep rc-team
Bezpieczne zakupy
100% transakcji w naszym sklepie jest zabezpieczonych szyfrowaniem SSL. U nas kupujesz bezpiecznie.
Zwrot do 14 dni
Jako konsument masz prawo do zwrotu 14 dni od otrzymania paczki bez podawania przyczyny.
O.S. MAX - GT15HZ - śmigłowcowy silnik benzynowy. Moc GT15HZ jest wystarczająca do napędu modeli śmigłowców klasy 90 zarówno w zastosowaniu 3D jak i w modelach makiet. GT15HZ oferuje doskonałą oszczędność kosztów paliwa. Moduł zapłonowy IG-05 gwarantuje łatwość uruchamiania. Wymiary GT15HZ są podobne do większości silników żarowych klasy 90, co pozwala na stosunkowo latwy montaż silnika w modelu.Cechy silnika:
pasuje do większości śmigłowców klasy 90 bez większych modyfikacji
zapewnia wyjątkową oszczędność kosztów paliwa
zaprojektowany gażnik dla O.S. MAX przez Walbro®, zapewnia stałą wydajność niezależnie od położenia, wysokości i poziomu paliwa
zaprojektowany specjalnie dla zastosowań w modelach śmigłowców
moduł zapłonowy IG-05 może być zasilany akumulatorami LiPo, NiCd lub NiMh
Silnik sprzedawany w zestawie z modułem zapłonowym IG-05 oraz tłumikiem POWERBOOST PIPE.
O.S. MAX - GT15HZ - śmigłowcowy silnik benzynowy. Moc GT15HZ jest wystarczająca do napędu modeli śmigłowców klasy 90 zarówno w zastosowaniu 3D jak i w modelach makiet. GT15HZ oferuje doskonałą oszczędność kosztów paliwa. Moduł zapłonowy IG-05 gwarantuje łatwość uruchamiania. Wymiary GT15HZ są podobne do większości silników żarowych klasy 90, co pozwala na stosunkowo latwy montaż silnika w modelu.C
Zostaw daleko w tyle swoich przeciwników na torze z nowym, niesamowicie szybkim, wytrzymałym i prostym w regulacji silnikiem od HPI ! W silniku zostały wykorzystane najnowsze technologie oraz trendy konstrukcyjne. Dane techniczne: Pojemność: 3.01cc; Moc maksymalna: 2.2PS(2.17hp); Maksymalne obroty: 32,000rpm; Podkładki pod głowicą: x3 0.2mm; Gaźnik: F2...
Nowa wersja silnika OS MAX 46AX. Od poprzedniej, różni się minimalnie większą mocą, a przede wszystkim umiejscowieniem regulacji obrotów, która znajduje się bezopośrednio przy gaźniku.
Silnik GT60, to więcej mocy dla modeli klasy 50ccm. GT60 oferuje trwałość, wydajność, prostę obsługi i super mocne wykonanie O.S. MAX zastosowal technologię "liner-less" w konstrukcji cylindra. Korzyści z tego płynące to mniejsza masa, lepsze chłodzenie i wyjątkowo skuteczna wentylacja. Natychmiastowa reakcja na ruch przepustnicy sprawia, że GT60 to...
Silnik GT22 jest alternatywnym napędem dla modeli samolotów klasy 0.90 - 1.20. Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.
Znakomicie nadaje się do małych sportowych modeli oraz motoszybowców. Silniki LA spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów...
Drugi z serii silników benzynowych O.S. MAX. Jeśli chodzi o lotnicze silniki benzynowe, GT-33 jest klasą samą w sobie. Wyróżnia się z wielu powodów. GT-33 pracuje ciszej niż porównywalne silniki, a elektroniczny zapłon ułatwia rozruch i może być zasilany wieloma typami akumulatorów.
Silnik GGT15 posiada unikalny system. W silniku zasilanym benzyną, zastosowano świecę żarową G5. Spowodowało to, wyeliminowanie całego układu zapłonowego, co powoduje znaczne obniżenie ciężaru silnika. Dodatkowo zastosowano nowe łożyska wału korbowego o specjalistycznej powłoce oraz gaźnik typu 61h z systemen pompy paliwa PD-08.
HPI RACING - NITRO STAR G3.0 HO ENGINE WITH PULLSTART #107824. Oryginalna część zamienna do modeli: WR8 3.0 2011 FORD ABU DHABI CASTROL FIESTA WRC RTR.
4-taktowy silnik żarowy o poj. 25,63 cm3 renomowanego japońskiego producenta O.S. Max Engines. Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych.Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi.
Filtr ssący do zbiorników (również benzynowych), wyprodukowany przez renomowanego producenta akcesoriów modelarskich, firmę MP JET.