O.S. MAX - GT33 - silnik benzynowy
  • O.S. MAX - GT33 - silnik benzynowy
  • O.S. MAX - GT33 - silnik benzynowy
  • O.S. MAX - GT33 - silnik benzynowy
  • O.S. MAX - GT33 - silnik benzynowy
  • O.S. MAX - GT33 - silnik benzynowy
  • O.S. MAX - GT33 - silnik benzynowy

O.S. MAX GT33 - silnik benzynowy

38300
Ocena 

Drugi z serii silników benzynowych O.S. MAX. Jeśli chodzi o lotnicze silniki benzynowe, GT-33 jest klasą samą w sobie. Wyróżnia się z wielu powodów. GT-33 pracuje ciszej niż porównywalne silniki, a elektroniczny zapłon ułatwia rozruch i może być zasilany wieloma typami akumulatorów.

2 080,97 zł
Brutto
Ilość
W magazynie

  Darmowa dostawa od 499 zł

Obowiązuje dla zamówień powyżej 499 zł, sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez sklep rc-team

  Bezpieczne zakupy

100% transakcji w naszym sklepie jest zabezpieczonych szyfrowaniem SSL. U nas kupujesz bezpiecznie.

  Zwrot do 14 dni

Jako konsument masz prawo do zwrotu 14 dni od otrzymania paczki bez podawania przyczyny.

Opis

O.S. MAX GT33 - silnik benzynowy

Drugi z serii silników benzynowych O.S. MAX.

Jeśli chodzi o lotnicze silniki benzynowe, GT-33 jest klasą samą w sobie.

Wyróżnia się z wielu powodów. GT-33 pracuje ciszej niż porównywalne silniki, a elektroniczny zapłon ułatwia rozruch i może być zasilany wieloma typami akumulatorów.

Cechy silnika:

  • 10% więcej mocy niż jakikolwiek inny silnik w tej klasie
  • elektroniczny układ zapłonowy oferuje szybki i łatwy rozruch
  • elektroniczny układ zapłonowy może być zasilany akumulatorami LiPo, NiCd lub NiMh
  • montowany z tyłu gaźnik Walbro, upraszcza montaż silnika i instalacji paliwowej
  • tłumik E-5030 skutecznie kontroluje hałas układu wydechowego bez pogarszania wydajności


Dane techniczne:

  • pojemność skokowa [cm³]: 32,98
  • średnica tłoka [mm]: 36
  • długość skoku tłoka [mm]: 32,4
  • zakres obrotów [obr/min]: 1800-8000
  • moc [KM] / obr/min: 3,9 / 9000
  • masa silnika [g]: 984
  • masa tłumika [g]: 160
  • masa układu zapłonowego [g]: 105
  • całkowita masa silnika [g]: 1249
  • śmigło (średnica x skok) [cale]: 18x8, 18x10-12, 19x10, 20x8-10
  • zasilanie układu zapłonowego: 4,8-6,0V NiMh, 6,6V LiFe, 7,4V LiPo (zasilanie LiPo wymaga regulatora napięcia 6,0V)
  • skład mieszanki: 30:1 - 50:1


Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania:

  • Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  • Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  • W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  • Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  • Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika.
  • Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.
Szczegóły produktu
38300

Opis

Przeznaczenie
Samoloty
Rodzaj
Benzynowe
Opinie

Napisz swoją opinię

O.S. MAX GT33 - silnik benzynowy

O.S. MAX GT33 - silnik benzynowy

Drugi z serii silników benzynowych O.S. MAX. Jeśli chodzi o lotnicze silniki benzynowe, GT-33 jest klasą samą w sobie. Wyróżnia się z wielu powodów. GT-33 pracuje ciszej niż porównywalne silniki, a elektroniczny zapłon ułatwia rozruch i może być zasilany wieloma typami akumulatorów.

Napisz swoją opinię
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Kod produktu: 11532

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Silnik 15LA z tłumikiem

Recenzje: 0

Znakomicie nadaje się do małych sportowych modeli oraz motoszybowców. Silniki LA spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów...

Cena 499,22 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: 15105

Producent: HPI RACING

HPI RACING Silnik z szarpanką NITRO STAR G3.0

Recenzje: 0

Zostaw daleko w tyle swoich przeciwników na torze z nowym, niesamowicie szybkim, wytrzymałym i prostym w regulacji silnikiem od HPI ! W silniku zostały wykorzystane najnowsze technologie oraz trendy konstrukcyjne. Dane techniczne: Pojemność: 3.01cc; Moc maksymalna: 2.2PS(2.17hp); Maksymalne obroty: 32,000rpm; Podkładki pod głowicą: x3 0.2mm; Gaźnik: F2...

Cena 365,00 zł
Więcej
Ostatnie sztuki

Kod produktu: 15490

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Silnik 46AX II

Recenzje: 0

Nowa wersja silnika OS MAX 46AX. Od poprzedniej, różni się minimalnie większą mocą, a przede wszystkim umiejscowieniem regulacji obrotów, która znajduje się bezopośrednio przy gaźniku.

Cena 674,98 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: 38600

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX GT60 - silnik benzynowy

Recenzje: 0

Silnik GT60, to więcej mocy dla modeli klasy 50ccm. GT60 oferuje trwałość, wydajność, prostę obsługi i super mocne wykonanie O.S. MAX zastosowal technologię "liner-less" w konstrukcji cylindra. Korzyści z tego płynące to mniejsza masa, lepsze chłodzenie i wyjątkowo skuteczna wentylacja. Natychmiastowa reakcja na ruch przepustnicy sprawia, że GT60 to...

Cena 2 676,48 zł
Więcej
Ostatnie sztuki

Kod produktu: 3A200

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX GTT15 - silnik benzynowy

Recenzje: 0

Silnik GGT15 posiada unikalny system. W silniku zasilanym benzyną, zastosowano świecę żarową G5. Spowodowało to, wyeliminowanie całego układu zapłonowego, co powoduje znaczne obniżenie ciężaru silnika. Dodatkowo zastosowano nowe łożyska wału korbowego o specjalistycznej powłoce oraz gaźnik typu 61h z systemen pompy paliwa PD-08.

Cena 1 379,89 zł
Więcej
Ostatnie sztuki

Kod produktu: 38200

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX GT22 - silnik benzynowy

Recenzje: 0

Silnik GT22 jest alternatywnym napędem dla modeli samolotów klasy 0.90 - 1.20. Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.

Cena 1 852,98 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: 18750

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Silnik 105HZ-R

Recenzje: 0

Ogromna moc i wysokie osiągi. Cechy charakterystyczne: silnik przeznaczony do akrobacji F3C i 3D zwiększona pojemność skokowa o 15% w wymiarze silnika 91 udoskonalony przepływ powietrza przez dyszę gaźnika anodowana głowa cylindra w kolorze niebieskim  o malej wadze i dużej sprawności chłodzenia Jedną z najważniejszych cech wersji HZ-R,...

Cena 1 710,63 zł
Więcej
Obecnie brak

Kod produktu: 38160

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX GT15 - silnik benzynowy

Recenzje: 0

O.S. MAX - GT15 - silnik benzynowy. Cechy silnika: idealny do napędu modeli redukcyjnych oraz do modeli akrobacyjnych duża oszczędność kosztów paliwa - działa na mieszance oleju silnikowego i standardowej benzyny zamontowana w pokrywie karteru pompa paliwa PD-08 lekki moduł zapłonowy zasilany akumulatorami NiCd, NiMH, LiPo lub LiFe...

Cena 1 288,10 zł
Więcej
Obecnie brak

Śledź nas na Facebooku