Zestaw zawiera model samochodu RC Arrma Big Rock 3S BLX 1:10 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: Arrma silnik trójfazowy BLX3660 3200kV 4P, regulator trójfazowy Arrma BLX100 3s, Spektrum™ SPMS651 7kg.cm@6V, Spektrum odbiornik SLR300 2.4GHz 3CH. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz.
Charakterystyka
Model samochodu RC Arrma Big Rock 3S BLX 1:10 4WD RTR Monster Truck. Ma mocniejsze podwozie, mocniejsze serwo, nadajnik z ergonomicznym uchwytem zapewniającym wygodną jazdę, kierownicę z piankowymi obręczami zapewniającymi precyzyjne sterowanie. Nowi kierowcy mogą ustawić limit przepustnicy na 50% lub 75%, dopóki nie będą gotowi do wykorzystania pełnego potencjału prędkości. Nadajnik SLT3™ jest kompatybilny z odbiornikami Tactic® SLT ™ do obsługi starszych samochodów Arrma RTR i posiada trzeci kanał do sterowania opcjonalnymi funkcjami, takimi jak światła i wciągarki. Mocny silnik trójfazowy Spektrum™ FIRMA™ 3660 3200Kv, wodoodporny regulator Arrma BLX100 z wentylatorem i wsparciem 3S LiPol, serwo kierunku Spektrum ™ SPMS651 z metalowymi zębatkami. Aparatura RC Spektrum™ 2,4 GHz SLT3™ 2,4GHz. Prędkość modelu do 80 km/h.
Model RC Big Rock 4x4 zaskoczy Cię swoją wytrzymałością i trwałością i nadaje się również do wymagającego terenu. Monster truck z napędem na wszystkie koła jest wyposażony w potężny silnik trójfazowy Spektrum™ FIRMA™ 3660, który zapewnia modelowi niekończący się strumień mocy. Aby zapobiec przewracaniu się modelu RC podczas dodawania gazu, jest on wyposażony w tylne koła wheelie. Regulator, obsługujący akumulatory 3S LiPo, zapewnia wybór pomiędzy trzema trybami jazdy, wystarczy wybrać i rozpocząć wyścig.
Nadajnik Spektrum SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
- Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Odbiornik SLR300 z protokołem SLT™ FHSS
Samochodowy 3-kanałowy odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz, odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi Tactic.
Nowe konektory IC5
Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 5mm.
Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC5.
Cyfrowe serwo kierunku Spektrum™ SPMS651 MG
Nowe serwo sterowania kierunkiem Spektrum S651 7kg MG ma o 15% większy moment obrotowy niż poprzednie serwo ADS-7M. Jest wodoodporne, ma metalowe zębatki i moment obrotowy 7,27kg.cm przy 6V.
Silnik trójfazowy BLX 3660
Napęd modelu zapewnia mocny trójfazowy 4-polowy silnik BLX 3660 3200 obr/min//V. Czteropolowe wykonanie daje silnikowi liniowy pracę już od niskich obrotów. Metalowy, anodowany na czarno korpus, nie tylko niesamowicie wygląda, ale umożliwia lepsze odprowadzenie ciepła do pasywnego radiatora. 4mm konektory umożliwiają łatwe odłączenie dla obsługi silnika.
- Zasilanie do 3S LiPol
- Bardzo płynna praca dzięki 4-polowej konstrukcji
- Pozłacane złącza zapewniające doskonałe przenoszenie mocy
- Wał Ø 5mm
Wzmocnione podwozie
W celu zwiększenia sztywności podwozia dokonano kilku zmian we wzmocnieniu. Jednocześnie na płytkach ustalających sworznia osi zastosowano aluminium. Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Większy uchwyt na module napędu
Powierzchnia płytki „Pull” została zwiększona w celu ułatwienia montażu i obsługi modułu napędowego.
Zębatka z kołem odbiorczym
Silnik można regulować, a luz między zębami precyzyjnie regulowany podczas wymiany pastora lub przekładni dzięki aluminiowej płycie z rowkami do mocowania silnika.
Łożyska kulkowe
Wszystkie części obrotowe są osadzone w łożyskach kulkowych. Odsłonięte łożyska są chronione przed kurzem i brudem gumowymi osłonkami.
Servo saver do ochrony serwomechanizmu
Model otrzymał nowe, mocniejsze serwo, a dla jego maksymalnej ochrony zastosowano nowy, bardziej wydajny serwo saver. Zapewnia to wyższy poziom ochrony przed uderzeniami i bezpieczniejszą jazdę.
Rowkowane wały
Podobnie jak w przypadku wersji 4S, zastosowano tutaj rowkowane wały, które mogą z łatwością przenosić dużą moc silnika trójfazowego.
Koła i opony
Opony DBoots RAGNAROK MT są przyklejone do wieloramiennych felg MT 2,8 "(14 mm hex). Koła z charakterystycznym bieżnikiem zapewniają maksymalną przyczepność na każdej nawierzchni.
Amortyzatory olejowe
Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. silikonowe O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju.
Kompaktowe podwozie
Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Szerszy rozstaw osi
Samochód jest o 26 mm szerszy, co zapewnia stabilniejsze pokonywanie zakrętów i lepszą stabilność w terenie.
Łatwo dostępny moduł silnikowy
Moduł silnika jest wyjmowany z podwozia jako kompletna jednostka, po odkręceniu jednej śruby. Zawiera ona silnik, płytę silnika, zespół sprzęgła i obudowę przekładni.
Łatwy demontaż modułu elektroniki
Moduł elektroniczny składa się z wodoodpornej skrzynki odbiorczej, płyty serwa i uchwytu regulatora. Moduł jest zdejmowany w całości i dostępny do konserwacji i serwisu.
Przedni i tylny mechanizm różnicowy
Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.
Mocne wieże amortyzatorów
Czopy na końcach amortyzatorów są zamocowane w wieżach amortyzatorów po obu stronach, dzięki czemu nie skręcają się i gwarantuje mocniejsze mocowanie amortyzatorów.
Regulator elektroniczny BLX100
Regulator trójfazowy BLX100 o prądzie obciążenia do 100A w połączeniu z akumulatorem 3S LiPol zapewni niesamowitą moc. Wbudowany wentylator zapewnia wystarczające chłodzenie nawet przy pełnym obciążeniu. Regulator posiada tryby jazdy, zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora oraz zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Napięcie BEC 6V. Wodoodporny * włącznik na regulatorze. Złącze akumulatora IC5.
Właściwości
- Napęd 4x4
- Prędkość do 80 km/h
- Nadajnik Spektrum™ SLT3 2,4GHz
- Regulator trójfazowy BLX100, 3 tryby jazdy
- Odbiornik Spektrum SLR300 2,4GHz FHSS
- Sprzęgło cierne z trzema tarczami
- Sterowanie serwomechanizmem z serwo saverem
- Regulowany Wheelie Bar
- Mechanizmy różnicowe z metalowymi zębatkami
- Koła dBoots RAGNAROK MT
- Felgi 2.8" 14mm hex
- Amortyzatory olejowe
- Boczne osłony podwozia
Polecamy zakup
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.