Model samochodu RC Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR Short Course Truck. Mocny silnik trójfazowy Spektrum™ Firma™, wodoodporny regulator 3200Kv Arrma BLX100 2S/3S LiPol z wentylatorem, sterowanie serwomechanizmem S651WP MG. Aparatura RC Spektrum™ SLT3™ 2,4GHz z odbiornikiem SLR300.
Zdalnie sterowany model samochodu z centralnym silnikiem i napędem 4x4 zapewni maksymalną przyczepność i osiągi na każdej nawierzchni. Prędkość modelu do 80 km/h.
Model RC samochodu Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD zaskakuje swoją wytrzymałością i wytrzymałością. Ma mocniejsze podwozie, mocniejsze serwo, nadajnik z ergonomicznym uchwytem zapewniającym wygodną jazdę, kierownicę z piankowymi obręczami zapewniającymi precyzyjne sterowanie. Nowi kierowcy mogą ustawić limit gazu na 50% lub 75%, dopóki nie będą gotowi do wykorzystania pełnego potencjału prędkości. Nadajnik SLT3™ jest kompatybilny z odbiornikami Tactic® SLT™ do obsługi starszych samochodów Arrma RTR i posiada trzeci kanał do sterowania opcjonalnymi funkcjami, takimi jak światła i wyciągarki. Monster truck z napędem na wszystkie koła jest wyposażony w mocny silnik trójfazowy BLX 3200KV, który zapewnia modelowi nieskończony strumień mocy. Aby zapobiec przewracaniu się modelu RC podczas dodawania gazu, jest on wyposażony w tylne koła Wheelie. Regulator, obsługujący akumulatory 3S LiPol, zapewnia wybór pomiędzy trzema trybami jazdy, wystarczy wybrać i rozpocząć wyścig.
Nadajnik SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 2,4GHz, kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego działania
- Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe
Odbiornik SLR300 z protokołem SLT™ FHSS
Samochodowy 3-kanałowy odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz, odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi Tactic.
Nowe złącza IC5
Konektory IC5 mają nowoczesny design z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Styki wykonane są z pozłacanych pinów i gniazd o średnicy 5 mm. Jak już wspomniano, złącza zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne i łatwe użytkowanie. Konektorów nie można odwrócić biegunowości, styki i połączenia lutowane są zakryte plastikową osłoną. Złącze IC5 jest wstecznie kompatybilne z EC5.
Cyfrowe sterowanie serwomechanizmem Spektrum SPMS651 MG
Nowe serwo sterowania kierunkiem S651 MG ma o 15% większy moment obrotowy niż poprzednie serwo ADS-7M. Jest wodoodporny, ma metalowe zębatki i moment obrotowy 7,27kg.cm przy 6V.
Silnik trójfazowy BLX 3660 3200Kv
Jednostka napędowa składa się z trójfazowego silnika BLX 3660 3200Kv, który ma duży i wydajny radiator aluminiowy z wentylatorem elektrycznym. Czteropolowe wykonanie daje silnikowi bardzo gładką pracę już od niskich obrotów. Korpus jest wykonany z żebrowanego aluminium, wał wyjściowy ze stali stopowej i precyzyjne łożyska. Kable z pozłacanymi konektorami 4mm.
- Zasilanie do 3S LiPol
- Bardzo płynna praca dzięki 4-biegunowej konstrukcji
- Pozłacane złącza zapewniające doskonałe przenoszenie mocy
- Wał Ø 5 mm
Wzmocnione podwozie
W celu zwiększenia sztywności podwozia dokonano kilku zmian we wzmocnieniu. Jednocześnie na płytkach ustalających sworznia osi zastosowano aluminium. Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Większy uchwyt na module napędu
Powierzchnia płytki „Pull” została zwiększona w celu ułatwienia montażu i obsługi modułu napędowego.
Łożyska kulkowe
Wszystkie części obrotowe są osadzone w łożyskach kulkowych. Odsłonięte łożyska są chronione przed kurzem i brudem gumowymi zaślepkami.
Zębatka z kołem odbiorczym
Silnik można regulować, a luz między zębami precyzyjnie regulowany podczas wymiany pastora lub przekładni dzięki aluminiowej płycie z rowkami do mocowania silnika.
Servo saver do ochrony serwomechanizmu
Model otrzymał nowe, mocniejsze serwo,a dla jego maksymalnej ochrony zastosowano nowy, bardziej wydajny servo saver. Zapewnia to wyższy poziom ochrony przed uderzeniami i bezpieczniejszą jazdę.
Wały rowkowane
Podobnie jak w przypadku wersji 4S, również tutaj zastosowano rowkowane wały, które mogą z łatwością przenosić dużą moc silnika trójfazowego.
Koła i opony
Solidne, wieloramienne felgi z oponami dBoots® Fortress-SC z charakterystycznym wzorem zapewniają modelowi Senton 3S BLX Short Course Truck RC maksymalną przyczepność na wszystkich nawierzchniach.
Amortyzatory olejowe
Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. silikonowe O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju.
Kompaktowe podwozie
Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Przedni i tylny mechanizm różnicowy
Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.
Elastyczny zderzak
Przód Sentona 3S BLX chroni przed uderzeniem elastyczny zderzak, który jest zamontowany w czterech punktach. W przypadku uszkodzenia zderzak można łatwo wymienić.
Sprawdzony napęd trójfazowy
Jednostka napędowa składa się z silnika trójfazowego BLX3660 i regulatora trójfazowego BLX100. Każda z tych jednostek tworzy oddzielny system modułowy.
Łatwo dostępny moduł silnika
Moduł silnika jest wyjmowany z podwozia jako kompletna jednostka, przed odkręcenie jednej śruby. Obejmuje silnik, płytę silnika, zespół sprzęgła i osłonę skrzyni biegów.
Łatwe usuwanie modułu elektronicznego
Moduł elektroniczny składa się z wodoodpornej skrzynki odbiornika, płyty serwa i mocowania regulatora. Urządzenie jest zdemontowane i dostępne do konserwacji i serwisu.
Regulator elektroniczny BLX100
Regulator trójfazowy BLX100 o prądzie obciążenia do 100A w połączeniu z akumulatorem 3S LiPol zapewni niesamowitą moc. Wbudowany wentylator zapewnia wystarczające chłodzenie nawet przy pełnym obciążeniu. Regulator posiada tryby jazdy, zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora oraz zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Napięcie BEC 6V. Wodoodporny * włącznik na kontrolerze. Złącze akumulatora IC5.
Regulowane parametry:
- Napięcie wyłączenia: NiMH / LiPol
- Przyspieszenie: w 7 krokach. Wskazówka: na śliskich nawierzchniach lepiej jest użyć mniejszego przyspieszenia, aby koła się nie ślizgały
- Siły hamowania: 25%, 37,5%, 50%, 62,5%, 75%, 87,5% i 100%
- Tryb: przód / hamulec / wsteczny lub przód / hamulec
- Kierunek obrotów silnika: normalne lub wsteczne
Właściwości
- napęd 4x4
- Prędkość do 80 km/h
- Nadajnik Spektrum™ SLT3™ 2,4GHz
- Regulator trójfazowy BLX100, 3 tryby jazdy
- Odbiornik Spektrum SLR300 2,4 GHz FHSS
- Sprzęgło cierne z trzema tarczami
- Sterowanie serwomechanizmem z servo saverem
- Regulowane kółka Wheelie
- Mechanizmy różnicowe z metalowymi zębatkami
- dBoots Fortress MT
- Koła 2.8" 14mm hex
- Amortyzatory olejowe
- Boczne osłony podwozia
- Zalecane akumulatory 2S - 3S LiPol, 6-8 ogniw NiMH, 5000mAh 50C
Polecamy zakup
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.
Zalecane akumulatory LiPol
Model może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPo lub 7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy akumulator LiPo (7,4V). Aby zapewnić maksymalną możliwą prędkość - akumulator LiPo 11,1V 5000mAh.
Zalecane ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów LiPo i NiMH
Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i NiMH polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Akcesoria do normalnej pracy
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do obręczy tarczy. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie utknie na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub (nr zamówienia FS-G06 / 10. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. Śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Etui do ochrony baterii
Osłony ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPo mogą przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długie czasy przesuwu. Wręcz przeciwnie, akumulator LiPo jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.