Kompletnie złożony model RC samochodu Losi Hammer Rey U4 z zainstalowanym Silnik trójfazowy Firma 3660 3150obr/V, Regulator trójfazowy Smart Firma 130A 2-4S, Odbiornik 6200A DSMR AVC, Serwo S614S MG (stal) WP 23T. W zestawie znajduje się nadajnik Spektrum DX3 Smart DSMR.
Oficjalna licencja Casey Currie's U4 Racer
Model samochodu RC Hammer Rey U4 jest produkowany na oficjalnej licencji Casey Currie's U4 Racer. Zawiera ona autentyczne szczegóły makiety prawdziwego samochodu Hammer Rey, dzięki czemu model jest wierną repliką, wykonaną w skali 1:10.
Oficjalnie licencjonowane koła i opony
Model ten został zbudowany na licencjonowanych kołach zawodniczych KMC Machete i oponach Nitto Trail Grappler M/T o agresywnym wzorze bieżnika, które poradzą sobie w każdym terenie. Dzięki temu Hammer Rey ma dokładnie taki sam wygląd jak prawdziwa maszyna.
Trójfazowy silnik Spektrum™ SMART 3150Kv
Hamer Rey jest wyposażony w trójfazowy silnik Spektrum™ 3150Kv, regulator Spektrum™ Smart 130A i jest sterowany przez 6-kanałowy odbiornik telemetryczny AVC Spektrum™ SR6200A DSMR, który przesyła dane telemetryczne Spektrum™ Smart, w tym chwilowe napięcie akumulatora. To potężne połączenie może obsługiwać akumulatory LiPol 3S (sprzedawane oddzielnie) i pozwala na jazdę po okolicy z prędkością ponad 60 km/h!
Nadajnik Spektrum™ DX3™
Nadajnik Spektrum™ DX3™ dołączony do zestawu oferuje zaawansowane funkcje, takie jak technologia AVC® z telemetrią nadajnika, wskazującą pojemność akumulatora Smart Drive. Doskonały zasięg, odpowiedź i odporność na zakłócenia dzięki wyjątkowej technologii DSMR firmy Spektrum. Ustawienie punktów końcowych dla sterowania i gazu, regulacja czterech poziomów jasności diod LED w celu wskazania poziomu naładowania akumulatora SMART.
Makietowe detale modelu
Losi Hammer Rey U4 posiada akcesoryjne amortyzatory ze sztucznymi zbiornikami chłodzącymi, gaśnice, układ wydechowy Magnaflow, górną listwę oświetleniową LED, dolną listwę oświetleniową LED, reflektory LED, komorę paliwową, sztuczną belkę skrętną, zaciski hamulcowe z tarczami, lusterka boczne i wiele więcej.
Mocniejszy system sterowania
Aby zapewnić sztywność i precyzję kierowania oraz zwiększyć bezpieczeństwo, zmodyfikowano mocowanie serwomechanizmu skrętu oraz servosaver z przekładnią.
Sztywniejsza oś tylna
Tylne zawieszenie modelu Hammer Rey RC pozwala mu absorbować ogromne nierówności i wyboje podczas jazdy tak realistycznie, jak pełnowymiarowy samochód terenowy U4. Obudowa tylnej osi zawiera trzeci element, który ma nowe łożyska zębatki o większej średnicy, a także mocniejsze górne mocowanie tylnego wahacza dla zwiększenia wytrzymałości.
Niezależne zawieszenie przednie
Przednie niezależne zawieszenie zostało starannie dopracowane, dzięki czemu Hammer Rey może teraz pewnie pokonywać trudny teren. W pełni niezależne zawieszenie pozwala na odpowiednią reakcję każdej ze stron, zapewniając większą kontrolę oraz precyzję kierowania i prowadzenia.
Wodoodporna elektronika
Model RC Hammer Rey ma wodoodporne podzespoły elektroniczne, takie jak serwo, regulator i odbiornik. W przypadku silnika zaleca się regularne przeglądy, ponieważ zawiera on elementy wirujące, które należy regularnie czyścić i konserwować. Odwdzięczy się jednak wysoką trwałością i stałą wydajnością.
Łoże silnika z precyzyjnym ustawieniem
Silnik jest zamontowany na aluminiowym łożysku silnika z szeregiem oznaczonych otworów, które umożliwiają łatwe dostosowanie luzu między zębami dla różnych rozmiarów zębatek.
Listwy oświetleniowe i reflektory LED
Zabawa w Hammer Rey nie kończy się wraz z zachodem słońca. Doskonałe światła LED na zintegrowanych listwach oświetleniowych zapewniają więcej niż wystarczające oświetlenie podczas jazdy nocą. Ponadto diody LED zamontowane w nadwoziu w bardzo niewielkim stopniu obciążają akumulator, dzięki czemu można jeździć nawet w nocy!
Amortyzatory olejowe z regulacją
Amortyzatory o długim skoku doskonale pochłaniają energię podczas dużych uderzeń i skoków. Korpusy amortyzatorów mają gwintowane tuleje regulacyjne, dzięki czemu można precyzyjnie ustawić napięcie wstępne sprężyn spiralnych.
Serwo z metalową przekładnią Spektrum™ S614S
Hammer Rey ma zainstalowany serwomechanizm o wysokim momencie obrotowym S614S MG (stal) WP, o momencie obrotowym 15kg.cm i wieloklinem 23T.
Uszczelniona metalowa przekładnia z dyferencjałami
Jednobiegowa przekładnia, jak również przedni i środkowy dyferencjał, są uszczelnione przed działaniem czynników atmosferycznych i zaprojektowane tak, aby sprostać wykorzystaniu wysokowydajnego silnika bezszczotkowego w trudnym terenie. Zębatki M1 dodatkowo zwiększają trwałość. Trzy opcje mechanizmów różnicowych pozwalają skonfigurować Hammera Rey tak, aby poradził sobie w każdych warunkach.
Zasobnik akumulatorów z tyłu podwozia
Innowacyjna funkcja wkładania akumulatora z tyłu pojazdu umożliwia jego wymianę szybko, łatwo i bez konieczności demontażu nadwozia. Teraz wystarczy włożyć akumulator pod tylną osią do skrzynki i zabezpieczyć go przed wysunięciem.
Większy rozstaw osi
W platformie Rey zastosowano najdłuższy jak dotąd rozstaw osi, aby zapewnić większą stabilność przy dużych prędkościach, co w połączeniu z pracą wykonaną przez elektroniczny system stabilizacji AVC pozwala na maksymalne wciśnięcie pedału gazu. Zapraszamy na drapieżną jazdę off-road z Losi Hammer Rey U4.

Pełna wydajność dzięki technologii AVC®
Zintegrowany z odbiornikiem system kontroli trakcji AVC® (Active Vehicle Control®) działa za kulisami, dokonując setek regulacji gazu i układu kierowniczego na sekundę, dzięki czemu większa moc silnika przekłada się na rzeczywistą prędkość i przyspieszenie, a nie tylko na taranowanie kół. Opatentowany system AVC zapewnia wyższy poziom osiągów, którego nie można znaleźć w żadnym innym samochodzie producenta innego niż Horizon Hobby. Podobnie jak w przypadku kontroli trakcji w samochodzie pełnowymiarowym, system można aktywować lub dezaktywować w trakcie jazdy i dostosować poziom stabilizacji w zależności od warunków drogowych. Każdy samochód RC może jeździć szybko, a z AVC można jeździć szybciej, zachowując optymalną stabilność w każdych warunkach jazdy.

Oficjalnie licencjonowany
Amerykański kierowca wyścigowy Casey Currie jest znaną i cenioną postacią w świecie wyścigów off-road. Jednym z powodów, dla których Casey Currie i jego maszyna wyścigowa U4 tak dobrze pracowała na platformie Rey, było niezależne przednie zawieszenie i sztywna tylna oś. Takie połączenie zastosowano również w modelu RC i jest ono świetne, a osiągi i właściwości jezdne nie zawodzą.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy LiPol 2S Spektrum Smart LiPol 7.4V 5000mAh 50C HC IC5 lub LiPol 3S Spektrum Smart G2 LiPol 11.1V 5000mAh 50C HC IC5 oraz adekwatną ładowarkę do akumulatora napędowego.