Paliwo do silników żarowych oparte na metanolu i oleju syntetycznym KLOTZ, z 20% domieszką nitrometanu. Przeznaczone dla silników lotniczych wymagających paliwa z dużą zawartością nitrometanu.
Dodaj dokument
Nie zapomnij kliknąć poniżej "Zapisz dokument", aby móc dodać produkt do koszyka.
Paliwo do silników żarowych oparte na metanolu i oleju syntetycznym KLOTZ, z 20% domieszką nitrometanu. Przeznaczone dla silników lotniczych wymagających paliwa z dużą zawartością nitrometanu.
Skład paliwa:
Metanol: 62%
Nitrometan: 20%
Olej Klotz: 18%
Zalecenia i ostrzeżenia:
Paliwo trzymaj z dala od źródeł ciepła i ognia.
Paliwo jest bardzo łatwo palne i wybuchowe.
Ciecz wytwarza opary, które mogą zapalić się w temperaturze równej lub wyższej temperaturze zapłonu która wynosi 21C.
Paliwo jest toksyczne .
Stwarza poważne zagrożenie dla zdrowia w następstwie połknięcia lub wdychania z nieodwracalnymi efektami dla zdrowia.
Produkt pochłaniający wilgoć.
Przechowywać w szczelnych opakowaniach w dobrze wentylowanych pomieszczeniach.
Unikać gromadzenia się ładunków elektrostatycznych.
Trzymać z dala od wolnego ognia, iskier i źródeł ciepła.
Unikać działania na preparat bezpośrednich promieni słonecznych.
Dane techniczne: Długość: 67 mm Szerokość: 26 mm Wysokość: 12mm Waga: 46,2 g Napięcie: 7,4V Pojemność: 900 mAh Stały prąd rozładowania: 20C Konektory: gniazdo JR / Graupner Długość przewodów: 100 mm.
Oryginalne części zamienne z firmy Maverick. Pasują do modeli: Maverick Strada XB; Maverick Strada XT; Maverick Strada MT; Maverick Strada TC; Maverick Strada SC; Maverick Strada DC; Maverick Strada RX; Maverick Strada DT; Maverick Strada XB Brushless; Maverick Strada XT Brushless; Maverick Strada MT Brushless; Maverick Strada TC Brushless; Maverick...
Wysokiej jakości paliwo z linii Lube producenta Merlin. Przeznaczone jest do modeli samolotów oraz helikopterów, jednak nadaje się również do innych zastosowań RC, dla pilotów pasjonatów, którzy chcą mieć przyjemność z latania i ze swojego hobby oraz zawodników poszukujących dobrych osiągów i niskiego zużycia paliwa.
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 69%; Nitrometan: 16%; Olej syntetyczny KLOTZ: 15%
Paliwo przeznaczone do silników lotniczych.
Optimix Straight Caster to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych.
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 60%; Nitrometan: 25%; Olej syntetyczny KLOTZ: 15%
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 65%; Nitrometan: 20%; Olej syntetyczny KLOTZ: 15%
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 69%; Nitrometan: 16%; Olej syntetyczny: 15%
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 65%; Nitrometan: 20%; Olej syntetyczny KLOTZ: 15%
Wysokiej jakości paliwo z linii Expert producenta Merlin. Przeznaczone jest do modeli samochodów i łodzi RC, jak i do innych zastosowań, dla kierowców pasjonatów, którzy chcą mieć przyjemność z jazdy i ze swojego hobby oraz zawodników poszukujących dobrych osiągów i niskiego zużycia paliwa.
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 69%; Nitrometan: 16%; Olej syntetyczny KLOTZ: 15%
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 60%; Nitrometan: 25%; Olej syntetyczny KLOTZ: 15%
Optimix 12 jest przeznaczony do treningu, dla średniozaawansowanych pilotów, samolotów śmigłowców i łodzi. Charakteryzuje się niskim poziomem dymienia i dużą mocą. Skład paliwa: Metanol: 70%; Nitrometan: 12%; Olej syntetyczny: 18%
Wysokiej jakości paliwo z linii Expert producenta Merlin. Przeznaczone jest do modeli samochodów i łodzi RC, jak i do innych zastosowań, dla kierowców pasjonatów, którzy chcą mieć przyjemność z jazdy i ze swojego hobby oraz zawodników poszukujących dobrych osiągów i niskiego zużycia paliwa.
Optimix 5 to paliwo przeznaczone do silników wymagających niskiej zawartości nitrometanu. Skład paliwa: Metanol: 77%; Nitrometan: 5%; Olej syntetyczny: 18%
Paliwo wykazuje wiele najlepszych cech zarówno oleju syntetycznego, jak i rycynowego, co czyni go paliwem ogólnego przeznaczenia - samoloty, samochody. Nadaje się również do instalacji, w których silnik jest nieodpowiednio chłodzony, np. w niektórych helikopterach o dużej mocy i łodziach
Klips nasadowy to najbardziej popularne urządzenie używane do nagrzewania świec żarowych. Wyprowadzenie zakończone krokodylkami podłącza się bezpośrednio pod ogniwo niklowe 12 V lub do panelu startowego.Oznaczenie producent
Optimix RTR to paliwo o bardzo wysokich osiągach, przeznaczone do ogólnego użytku, a nie do zastosowań wyczynowych. Skład paliwa: Metanol: 69%; Nitrometan: 16%; Olej syntetyczny KLOTZ: 15%
Zbiornik paliwa firmy DU-BRO o pojemności 360 ml (12 oz.) i wymiarach: 136 mm x 65 mm x 57 mm do zastosowania przede wszystkim w modelach samolotów.
Przewody paliwowe DU-BRO dostępne w 6 różnych kolorach wzbogacą wygląd Twojego samochodu. Wykonane z wysokiej jakości silikonu są trwałe oraz nie łamią się przy zgięciach. Przeznaczone dla Profesjonalistów. Charakterystyka: Materiał: Silikon, Rozmiar: L, Długość: 1m, Kolor: transparentny niebieski, Średnica zewnętrzna: 6mm, Średnica wewnętrzna: 3mm.
Olej After Run Oil to świetny preparat konserwujący do silników. Służy do zabezpieczania i konserwacji silników po ich eksploatacji, wypiera wodę i neutralizuje resztki paliwa z silnika.
Paliwo do silników żarowych oparte na metanolu i oleju syntetycznym KLOTZ, z 20% domieszką nitrometanu. Przeznaczone dla silników lotniczych wymagających paliwa z dużą zawartością nitrometanu.