Świeca - O.S. No.10 - A5 (uniwersalna - zimna)
  • Świeca - O.S. No.10 - A5 (uniwersalna - zimna)

O.S. MAX Świeca No.10 (A5) - uniwersalna - zimna (Magazyn 2)

MO.S5
Ocena 

Specyfikacja: Ciepłota: zimna Polecana: do silników samochodowych w modelach w skali 1/10 i 1/8; Polecana: do silników samolotowych i śmigłowcowych od 10ccm; Polecana do paliwa: 10%-20% zawartości nitrometanu.

59,38 zł
Brutto
Ilość
W magazynie

  Darmowa dostawa od 499 zł

Obowiązuje dla zamówień powyżej 499 zł, sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez sklep rc-team

  Bezpieczne zakupy

100% transakcji w naszym sklepie jest zabezpieczonych szyfrowaniem SSL. U nas kupujesz bezpiecznie.

  Zwrot do 14 dni

Jako konsument masz prawo do zwrotu 14 dni od otrzymania paczki bez podawania przyczyny.

Opis

O.S. MAX Świeca No.10 (A5) - uniwersalna - zimna (Magazyn 2)

Specyfikacja:

  • Ciepłota: zimna
  • Polecana: do silników samochodowych w modelach w skali 1/10 i 1/8
  • Polecana: do silników samolotowych i śmigłowcowych od 10ccm
  • Polecana do paliwa: 10%-20% zawartości nitrometanu


Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego ciepła ze spalania bardziej ubogiej mieszanki do uzyskania optymalnej temperatury pracy.

Prawidłowy dobór ciepłoty świecy pozwala na zwiększenie obrotów nawet o 2000 obr./min., prawidłową regulacje składu mieszanki gwarantującą dużą moc i trwałość silnika oraz umożliwia poprawienie tzw przejścia podczas zmiany obrotów. Zbyt zimna świeca powoduje spadek mocy i złe przejście. Zbyt gorąca świeca wywołuje przedwczesny zapłon, podgrzewanie się silnika i spalanie detonacyjne, które może przyczynić się do uszkodzenia świecy.

UWAGA!!! Napięcie zasilania świecy nie powinno być wyższe niż 1,4V. W przeciwnym wypadku, nastąpi zniszczenie (spalenie) świecy. W przypadku zasilania świecy z akumulatora o wyższym napięciu (np. 2V) należy stosować dodatkowy rezystor lub przewody oporowe obniżające napięcie.

Szczegóły produktu
MO.S5
Opinie

Napisz swoją opinię

O.S. MAX Świeca No.10 (A5) - uniwersalna - zimna (Magazyn 2)

O.S. MAX Świeca No.10 (A5) - uniwersalna - zimna (Magazyn 2)

Specyfikacja: Ciepłota: zimna Polecana: do silników samochodowych w modelach w skali 1/10 i 1/8; Polecana: do silników samolotowych i śmigłowcowych od 10ccm; Polecana do paliwa: 10%-20% zawartości nitrometanu.

Napisz swoją opinię
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Kod produktu: 3232X

Producent: TRAXXAS

TRAXXAS Świeca żarowa / Glow plug, Super-Duty (long-medium)

Recenzje: 0

Oryginalna świeca żarowa Super-Duty (long-medium) z firmy TRAXXAS stosowana w modelach RC z silnikami spalinowymi na nitro TRX .15, 2.5, 2.5R oraz 3.3. Świeca dedykowana do wszystkich modeli Traxxas'a, a także aut spalinowych innych producentów.

Cena 37,36 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.SR5

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca R5 - on-road - zimna (Magazyn 2)

Recenzje: 0

ŚWIECA O.S. R5 - zimna. Ciepłota: zimna Rekomendowana do szybkich modeli samochodów w skali 1/8 Rekomendowana do paliw z zawartością nitrometanu od 16%   Definicja ciepłoty świecy: Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie...

Cena 49,97 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.G5

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca G5 - do silników benzynowych z serii GG

Recenzje: 0

Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego ciepła ze spalania bardziej ubogiej mieszanki do uzyskania optymalnej temperatury pracy.

Cena 61,08 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.SF

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca Type F - do silników czterosuwowych (Magazyn 2)

Recenzje: 0

ŚWIECA O.S. TYPE F Rekomendowana do silników czterosuwowych   Definicja ciepłoty świecy: Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego...

Cena 59,38 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.P3

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca P3 Turbo - off-road - gorąca (Magazyn 2)

Recenzje: 0

ŚWIECA O.S. P3 - gorąca. Ciepłota: gorąca Rekomendowana do silników samochodowych z głowicą Turbo. Projektowana specjalnie dla pojemności 3ccm, odpowiednia również dla 2,5 ~ 3,5 i 4,5 ccm   Definicja ciepłoty świecy: Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane...

Cena 46,65 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.RP6

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca RP6 Turbo - on-road - letnia (Magazyn 2)

Recenzje: 0

ŚWIECA O.S. RP6 - letnia. Ciepłota: letnia Rekomendowana do silników on road .12 do .18 z głowicą turbo   Definicja ciepłoty świecy: Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż...

Cena 54,05 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.P4

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca P4 Turbo - off-road - ciepła (Magazyn 2)

Recenzje: 0

ŚWIECA O.S. P4 - ciepła. Ciepłota: ciepła Rekomendowana do silników samochodowych off road   Definicja ciepłoty świecy: Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca...

Cena 44,75 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.P5

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca P5 Turbo - off-road - letnia (Magazyn 2)

Recenzje: 0

ŚWIECA O.S. P5 - letnia. Ciepłota: letnia Rekomendowana do silników samochodowych z głowicą Turbo.   Definicja ciepłoty świecy: Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca...

Cena 50,54 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: LRP/35061

Producent: LRP

LRP Świeca żarowa R6 Standard (zimna)

Recenzje: 0

Charakterystyka : Typ: zimna (cold); Paliwo: 25 - 40% nitrometanu; Silnik: .21 - .34 (3.50 - 5.57 ccm); Konstrukcja: platynowo/rodowa

Cena 49,80 zł
Więcej
W magazynie

Kod produktu: MO.RP7

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Świeca RP7 Turbo - on-road - chłodna (Magazyn 2)

Recenzje: 0

ŚWIECA O.S. RP7 - chłodna. Ciepłota: chłodna Rekomendowana do silników samochodowych z głowicą turbo   Definicja ciepłoty świecy: Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca...

Cena 54,05 zł
Więcej
W magazynie
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Śledź nas na Facebooku