Strona internetowa rc-team.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. OK, akceptuję

Świeca No.6 (A3) - uniwersalna - gorąca (Magazyn 2)

Świeca No.6 (A3) - uniwersalna - gorąca (Magazyn 2)

O.S. MAX

MO.SA3

Stan: Dostępny

21,25 zł

O.S. MAX - Świeca No.6 (A3) - uniwersalna - gorąca (Magazyn 2)

Specyfikacja:

  • Ciepłota: gorąca
  • Polecana: do silników samochodowych 2,1 - 2,5ccm
  • Polecana: do silników samolotowych i śmigłowcowych do 10ccm


Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego ciepła ze spalania bardziej ubogiej mieszanki do uzyskania optymalnej temperatury pracy.

Prawidłowy dobór ciepłoty świecy pozwala na zwiększenie obrotów nawet o 2000 obr./min., prawidłową regulacje składu mieszanki gwarantującą dużą moc i trwałość silnika oraz umożliwia poprawienie tzw przejścia podczas zmiany obrotów. Zbyt zimna świeca powoduje spadek mocy i złe przejście. Zbyt gorąca świeca wywołuje przedwczesny zapłon, podgrzewanie się silnika i spalanie detonacyjne, które może przyczynić się do uszkodzenia świecy.

UWAGA!!! Napięcie zasilania świecy nie powinno być wyższe niż 1,4V. W przeciwnym wypadku, nastąpi zniszczenie (spalenie) świecy. W przypadku zasilania świecy z akumulatora o wyższym napięciu (np. 2V) należy stosować dodatkowy rezystor lub przewody oporowe obniżające napięcie.

Napisz swoją recenzję

Świeca No.6 (A3) - uniwersalna - gorąca (Magazyn 2)











Świeca No.6 (A3) - uniwersalna - gorąca (Magazyn 2)

Specyfikacja: Ciepłota: gorąca; Polecana: do silników samochodowych 2,1 - 2,5ccm; Polecana: do silników samolotowych i śmigłowcowych do 10ccm.

Napisz swoją recenzję