ŚWIECA O.S. RP6 - letnia.
Ciepłota: letnia
Rekomendowana do silników on road .12 do .18 z głowicą turbo
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatko
Darmowa dostawa od 499 zł
Obowiązuje dla zamówień powyżej 499 zł, sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez sklep rc-team
Bezpieczne zakupy
100% transakcji w naszym sklepie jest zabezpieczonych szyfrowaniem SSL. U nas kupujesz bezpiecznie.
Zwrot do 14 dni
Jako konsument masz prawo do zwrotu 14 dni od otrzymania paczki bez podawania przyczyny.
O.S. MAX Świeca RP6 Turbo - on-road - letnia (Magazyn 2)
ŚWIECA O.S. RP6 - letnia.
Ciepłota: letnia
Rekomendowana do silników on road .12 do .18 z głowicą turbo
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego ciepła ze spalania bardziej ubogiej mieszanki do uzyskania optymalnej temperatury pracy.
Prawidłowy dobór ciepłoty świecy pozwala na zwiększenie obrotów nawet o 2000 obr./min., prawidłową regulacje składu mieszanki gwarantującą dużą moc i trwałość silnika oraz umożliwia poprawienie tzw przejścia podczas zmiany obrotów. Zbyt zimna świeca powoduje spadek mocy i złe przejście. Zbyt gorąca świeca wywołuje przedwczesny zapłon, podgrzewanie się silnika i spalanie detonacyjne, które może przyczynić się do uszkodzenia świecy.UWAGA!!! Napięcie zasilania świecy nie powinno być wyższe niż 1,4V. W przeciwnym wypadku, nastąpi zniszczenie (spalenie) świecy. W przypadku zasilania świecy z akumulatora o wyższym napięciu (np. 2V) należy stosować dodatkowy rezystor lub przewody oporowe obniżające napięcie.
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego ciepła ze spalania bardziej ubogiej mieszanki do uzyskania optymalnej temperatury pracy.
ŚWIECA O.S. P4 - ciepła.
Ciepłota: ciepła
Rekomendowana do silników samochodowych off road
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca...
ŚWIECA O.S. TYPE F
Rekomendowana do silników czterosuwowych
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca B. Świeca B wymaga dostarczenia dodatkowego...
Specyfikacja: Ciepłota: gorąca; Rekomendowana do silników samochodowych w skali 1/10 oraz 1/8 off-road; Polecana do paliwa: 5%-20% zawartości nitrometanu.
ŚWIECA O.S. R5 - zimna.
Ciepłota: zimna
Rekomendowana do szybkich modeli samochodów w skali 1/8
Rekomendowana do paliw z zawartością nitrometanu od 16%
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie...
ŚWIECA O.S. P5 - letnia.
Ciepłota: letnia
Rekomendowana do silników samochodowych z głowicą Turbo.
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca...
ŚWIECA O.S. P3 - gorąca.
Ciepłota: gorąca
Rekomendowana do silników samochodowych z głowicą Turbo.
Projektowana specjalnie dla pojemności 3ccm, odpowiednia również dla 2,5 ~ 3,5 i 4,5 ccm
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane...
Specyfikacja: Ciepłota: zimna Polecana: do silników samochodowych w modelach w skali 1/10 i 1/8; Polecana: do silników samolotowych i śmigłowcowych od 10ccm; Polecana do paliwa: 10%-20% zawartości nitrometanu.
Oryginalna świeca żarowa Super-Duty (long-medium) z firmy TRAXXAS stosowana w modelach RC z silnikami spalinowymi na nitro TRX .15, 2.5, 2.5R oraz 3.3. Świeca dedykowana do wszystkich modeli Traxxas'a, a także aut spalinowych innych producentów.
ŚWIECA O.S. RP7 - chłodna.
Ciepłota: chłodna
Rekomendowana do silników samochodowych z głowicą turbo
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca...
Wysokiej jakości paliwo z linii Expert producenta Merlin. Przeznaczone jest do modeli samochodów i łodzi RC, jak i do innych zastosowań, dla kierowców pasjonatów, którzy chcą mieć przyjemność z jazdy i ze swojego hobby oraz zawodników poszukujących dobrych osiągów i niskiego zużycia paliwa.
Tester i alarm napięcia pakietów LiPo. Idealne rozwiązanie dla osób stosujących pakiety Litowo-polimerowe w połączeniu z regulatorami bez funkcji odcięcia pakietu przy niskim napięciu. Sprawdzi się także jako dodatkowe zabezpieczenie, informując nas o niskim stanie napięcia pakietu kiedy inne rozwiązania zawiodą.
ŚWIECA O.S. P5 - letnia.
Ciepłota: letnia
Rekomendowana do silników samochodowych z głowicą Turbo.
Definicja ciepłoty świecy:
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na świecy A, a po wymianie na świecę B, do uzyskania pełnych - równych obrotów wymagane jest wkręcenie igły (zubożenie mieszanki) oznacza to, że świeca A jest cieplejsza niż świeca...