• Obecnie brak

SAITO Silnik FA-40 A

Ocena 

Silnik FA-40 A to jeden z mniejszych silników SAITO. Pojemność niewiele ponad 6,5 cm 3 pozwala na uzyskanie prawie 1,5 kg ciągu statycznego, co oznacza iż lekko poradzi on sobie nawet z całkiem sporych rozmiarów trenerkiem o rozpiętości 1650 mm i masie ponad 2,7 kg.

966,92 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak


  Darmowa dostawa od 499 zł

Obowiązuje dla zamówień powyżej 499 zł, sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez sklep rc-team

  Bezpieczne zakupy

100% transakcji w naszym sklepie jest zabezpieczonych szyfrowaniem SSL. U nas kupujesz bezpiecznie.

  Zwrot do 14 dni

Jako konsument masz prawo do zwrotu 14 dni od otrzymania paczki bez podawania przyczyny.

Opis

SAITO Silnik FA-40 A

Pokryty utwardzonym chromem tłok z bogatego w krzem stopu aluminium z pierścieniem wzmacniającym kompresję, monolityczna struktura głowicy stanowiącej jednocześnie cylinder (brak typowego, znanego z innych silników cylindra !) dla niższej masy i lepszej sztywności konstrukcji, wał korbowy z twardego staliwa chromowo-molibdenowego oparty na dwóch najwyższej jakości łożyskach kulkowych czy precyzyjny, bardzo wydajny sportowy gaźnik - wszystie etapy produkcji każdego z tych kluczowych elementów, w 100% produkowanych w Japonii pozostają pod ścisłą kontrolą inżynierów SAITO dla zapewnienia bezkonkurencyjnej jakości.

Silnik FA-40 A to jeden z mniejszych silników SAITO. Pojemność niewiele ponad 6,5 cm 3 pozwala na uzyskanie prawie 1,5 kg ciągu statycznego, co oznacza iż lekko poradzi on sobie nawet z całkiem sporych rozmiarów trenerkiem o rozpiętości 1650 mm i masie ponad 2,7 kg. Pracuje przy tym zdecydowanie ekonomiczniej i równiej, niż typowy 2-takt o odpowiedniej pojemności, a dodatkowo jest znacznie przyjemniejszy dla ucha. FA-40 A znakomicie sprawdzi się również w modelach redukcyjnych o rozpiętości ok. 1300 mm - zdecydowanie polecamy!

Parametry techniczne silnika Saito FA-40 A:

  • Pojemność: 6,6 cm 3
  • Średnica tłoka: 22 mm
  • Skok tłoka: 17,4 mm
  • Masa silnika: 290 g  (ok. 305 g z tłumikiem)
  • Zakres obrotów: 2,200 - 12,000 obr/min
  • Max. obroty bez obciążenia: nie zaleca się przekraczania 9,500 - 11,500 obr/min
  • Konsumpcja paliwa: ok. 10 ml / 1 min. przy otwartej przepustnicy @ 10,400 obr/min
  • Moc wyjściowa: 0,6 KM
  • Ciąg statyczny przy APC 10 x 7: 1,3 kg
  • Ciąg statyczny przy APC 11 x 5: 1,4 kg
  • Ciąg statyczny przy APC 11 x 6: 1,3 kg
  • Zalecane śmigła: 10 x 7 > 11 x 6
  • Zalecne paliwo: Oparte na oleju syntetycznym z 10-30% zaw. nitrometanu
  • Rekomendowane paliwo: Byron 4-Cycle 10-15% Blend, Meccamo Stratos 4-Stroke 15-25%


TABELA ZE SZCZEGÓŁOWYMI WYMIARAMI SILNIKÓW SAITO:
 

 

Szczegóły produktu

Opis

Przeznaczenie
Samoloty
Rodzaj
Żarowe 4-taktowe
Opinie

Napisz swoją opinię

SAITO Silnik FA-40 A

SAITO Silnik FA-40 A

Silnik FA-40 A to jeden z mniejszych silników SAITO. Pojemność niewiele ponad 6,5 cm 3 pozwala na uzyskanie prawie 1,5 kg ciągu statycznego, co oznacza iż lekko poradzi on sobie nawet z całkiem sporych rozmiarów trenerkiem o rozpiętości 1650 mm i masie ponad 2,7 kg.

Napisz swoją opinię
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Kod produktu: 11532

Producent: O.S. MAX

O.S. MAX Silnik 15LA z tłumikiem

Recenzje: 0

Znakomicie nadaje się do małych sportowych modeli oraz motoszybowców. Silniki LA spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów...

Cena 499,22 zł
Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku