Paliwo do silników żarowych oparte na metanolu i oleju syntetycznym KLOTZ, z 10% domieszką nitrometanu. Przeznaczone dla dotartych silników lotniczych.
Darmowa dostawa od 499 zł
Obowiązuje dla zamówień powyżej 499 zł, sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez sklep rc-team
Bezpieczne zakupy
100% transakcji w naszym sklepie jest zabezpieczonych szyfrowaniem SSL. U nas kupujesz bezpiecznie.
Zwrot do 14 dni
Jako konsument masz prawo do zwrotu 14 dni od otrzymania paczki bez podawania przyczyny.
Paliwo do silników żarowych oparte na metanolu i oleju syntetycznym KLOTZ, z 10% domieszką nitrometanu. Przeznaczone dla dotartych silników lotniczych.
Skład paliwa:
Metanol: 72%
Nitrometan: 10%
Olej Klotz: 18%
Zalecenia i ostrzeżenia.
Paliwo trzymaj z dala od źródeł ciepła i ognia.
Paliwo jest bardzo łatwo palne i wybuchowe.
Ciecz wytwarza opary, które mogą zapalić się w temperaturze równej lub wyższej temperaturze zapłonu która wynosi 21C.
Paliwo jest toksyczne .
Stwarza poważne zagrożenie dla zdrowia w następstwie połknięcia lub wdychania z nieodwracalnymi efektami dla zdrowia.
Produkt pochłaniający wilgoć.
Przechowywać w szczelnych opakowaniach w dobrze wentylowanych pomieszczeniach.
Unikać gromadzenia się ładunków elektrostatycznych.
Trzymać z dala od wolnego ognia, iskier i źródeł ciepła.
Unikać działania na preparat bezpośrednich promieni słonecznych.
Paliwo do silników żarowych oparte na metanolu i oleju syntetycznym KLOTZ, z 10% domieszką nitrometanu. Przeznaczone dla dotartych silników lotniczych.
Napisz swoją opinię
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Dane techniczne: Waga: 1440 g Pojemność: 32,98 ccm Średnica tłoka: 27 mm Skok tłoka: 19,2 mm Waga tłumika: 90 g Zakres obrotów: 1700 - 9500 obr/min Konsumpcja paliwa: ok. 25 ml / 2 min. przy otwartej przepustnicy ( 9000 obr/min ) Ciąg statyczny: około 4-4,5 kg Zalecane Paliwo: Objętościowa mieszanina benzyny z olejem w stos. 20:1 ( standard)
Olej After Run Oil to świetny preparat konserwujący do silników. Służy do zabezpieczania i konserwacji silników po ich eksploatacji, wypiera wodę i neutralizuje resztki paliwa z silnika.
Para wysokoprądowych konektorów (wtyk i gniazdo) typu "XT60". Złącza używane są najczęściej w połączeniach pomiędzy regulatorem obrotów, a akumulatorem. Specjalna budowa konektora na goldach 3,5mm pozwala pracować na dużych prądach oraz zabezpiecza użytkownika przed odwrotnym wpięciem wtyczki.