Nowy poziom Stadium Trucków!
Rustler 4X4 VXL zrewolucjonizował doświadczenia ze stadium truckami RC dzięki wytrzymałemu podwoziu i napędowi na 4 koła. Rustler 4X4 VXL Ultimate przenosi zabawę na wyższy poziom z większą siłą i odświeżoną technologią! Wyposażony w ulepszenia o wartości ponad 1500zł, Rustler 4X4 VXL Ultimate jest jak zupełnie nowy pojazd. Doświadcz szczytowych osiągów stadium trucka dzięki Rustler 4X4 VXL Ultimate.
Nowe podwozie o niskim CG
Innowacyjne, grafitowo-szare podwozie Rustlera o niskim środku ciężkości, zapewnia agresywne prowadzenie. Szeroki rozstaw kół i wydłużony rozstaw osi pozwalają Rustlerowi dobrze trzymać się zakrętów, zapewniając idealną równowagę pomiędzy stabilnością i szybką reakcją.
Koła RXT
Duże koła RXT 2,8″ zapewniają Rustlerowi 4X4 Ultimate odpoiwiedni prześwit pod pojazdem oraz agresywny wygląd. Czarne chromowane wykończenia w stylu beadlock kontrastują z grafitowoszarymi kołami, nadając im nowoczesny wygląd.
Amortyzatory GTR
Aluminiowe korpusy amortyzatorów pokryte PTFE mieszczą ponad 70% więcej oleju niż standardowe amortyzatory Ultra Shock™, a ich gładkie wały pokryte azotkiem tytanu są odporne na zatarcia, zwiększając trwałość i eliminują „tarcie”. Uszczelki typu X-ring utrzymują olej wewnątrz i brud na zewnątrz, zapewniając płynne, spójne tłumienie i miękkie działanie zawieszenia. Zmiany napięcia wstępnego sprężyny i wysokości jazdy są tak proste, jak obrócenie gwintowanych kołnierzy – nie są wymagane żadne podkładki dystansowe.
Moc 3S
Velineon® to ekstremalna moc. Układ zasilania jest zoptymalizowany pod kątem prędkości i przyspieszenia, od opatentowanego złącza Traxxas po specjalnie uzwojony 4-biegunowy silnik. System zapewnia najwyższą wydajność, szybkość i czas pracy, a także wyrafinowaną kontrolę. To wydajność bezszczotkowa w stylu Traxxas: niesamowicie szybka i łatwa w użyciu.
Aluminiowe elementy
Model w wersji Ultimate został wyposażony w aluminiowe wlementy znacznie poprawiające jego wytrzymałość jak i wygląd bez uszczerbku dla starannie dostrojonej geometrii zawieszenia.
Serwo 2075R
Rustler 4X4 Ultimate potrzebuje szybkiego i mocnego serwa, które dorówna jego błyskawicznej reakcji. W pełni wodoodporne, cyfrowe serwo z metalową przekładnią 2075R łączy w sobie doskonałą skuteczność kierowania z wyjątkową trwałością metalowych zębatek, zapewniając najlepsze wrażenia z jazdy.
Rozpórka podwozia
Anodowane aluminiowe usztywnienie podwozia zapewnia wzmocnienie konstrukcyjne przy dużych obciążeniach i twardych lądowaniach. Wykonana z grubego wytłaczanego aluminium, owalna rozpórka zwiększa sztywność i radykalnie wzmacnia podwozie Rustlera 4X4 Ultimate.
Stabilizatory
Przednie i tylne stabilizatory Rustler 4X4 Ultimate zmniejszają przechyły podwozia i zwiększają prędkość na zakrętach na nawierzchniach o wysokiej przyczepności – idealne na ubite tory i do jazdy po drogach. Regulowane połączenia pozwalają na precyzyjne dostrojenie do różnych torów i warunków.
Specyfikacja modelu:
- Długość (wraz ze skrzydłem): 477 mm
- Prześwit: 27 mm
- Waga (bez baterii): 2,32 kg
- Wysokość (całkowita): 161 mm
- Rozstaw osi: 295 mm
- Średnica koła: 71 mm
- Napęd: 4WD
- Kontrola prędkości: Velineon® VXL-3s
- Silnik (elektryczny): Velineon® 3500kV
Wymagane do uruchomienia modelu:
- Konfiguracja 3S: 1 x LiPo 3S 11,1v + wentylator ESC #3340
- Konfiguracja 2S: 1 x LiPo 2S 7,4V
- Ładowarka do akumulatorów LiPo
- Zasilanie pilota: 4 baterie typu AA "zwykle paluszki"