Wytłaczane, jednoczęściowe podwozie.
Płyta główna uformowana została z jednego kawałka wzmacnianego tworzywa i posiada wyprofilowany centralnie tunel przygotowany z myślą o przeniesieniu napędu jak w prawdzimym pojeździe. HPI poszło o krok dalej wzlędem dotychczas dostępnych na rynku plastikowych, wanienkowych płyt podwozia.
Niskoprofilowy projekt rozkładu masy.
Jednym ze sposóbw aby zapewnić RS4 Sport 3 Drift najlepsze prowadzenie było upewnienei się, że wszystkie podzespoły zostaną zamontowane tak nisko jak to tylko możliwe. Dzięki temu samochoód posiada niezwykle niski środek cięśkości co zapewnia możliwość opltymalnego pokonywnia zakrętów.
Kompatybilny z zasilaniem LiPo 2s
RS4 Sport 3 Drit wyposażony jest w nowoczesny regulator obrotów, który współpracuje z nowej generacji akumulatorai typu LiPo ( litopo-polimerowymi ), jak i z akumulaotrami NiMh ( niklowo-wodorokowymi). Pamiętajcie o konieczności doboru prawidłowych adapterów, aby uzyskać kompatybilność zestawu z dodatkowymi akumulatorami.
Szeroki wybór akumulatorów
Płyta RS4 przygotowana jest z myślą o różnego rozmiaru akumulatorach, w tym także z myślą o 7 ogniwowych akumulatora NiMh. W zależności od Twojego zapotrzebowania na moc pomieści wszystko. Szeroki rzep zabezpiecza akumulator przed przesunięciem, a regulowana/plastikowa blokada umożliwia rozłożenie ciężaru na przód bądź na tył w zależności od preferowanego stylu zabawy.
Stały napęd na cztery koła
RS4 posiada stały napęd na cztery koła, który zapewnia pełną kontrolę oraz prezycję zarówno na drodzje jak i na torze. Wszystkie koła, tak jak w prwadzimymy samochodzie, napędzane są przez wytrzymałe mechanizmy różnicowe z przodu oraz z tyłu. Dodatkowa przyczepność zapewnia lepsze przyspieszenie oraz kontrolę w zakrętach dla maksymalnej pewności oraz frajdy.
Uszczelniony układ napędowy
W całej gamie modeli RS4 Sport 3 Drift zastosowano "wzdłużny" system montażu silnika, równolegle do centralnego wału napędowego. Cały układ napędowy, w tym także centraly wał i dyferencjały zostały całkowicie uszczelnione, tak aby zapobiec ich uszkodzoeniu lub zablokowaniu przez brud, kamienie i zanieczyszczenia. Pełne łożyskowanie zapewnia maksymalną wydajność układu napędowego.
"Dolny" dostęp do wału centralnego
Centralny wał napędowy łączący przedni mechanizm różnocowy z tylnym zyskał łatwy dostęp od spodu podwozia. Taka kontrukcja zapewniła mu całkowitą szczelność aby chronić go przed kamieniami oraz brudem w każdych warunkach.
Opcjonalna, wykonana z włókna węglowego pokrywa wału napędowego
Standaradową osłonę wału możesz łatwo zastąpić opcjonalną osłoną wykonaną z włókna węglowego, która oprócz rasowego wyglądu doda sztywności całej kontrukcji.
Łatwy dostęp do mechanizmów różnicowych
Dostęp do dyferencjałów nigdy nie był tak prosty. Wykręcenie 4 śrub wystarczy aby dostać się do mechanizmu różniceowego celem jego regulacji, wymiany smaru, kontroli zębatek czy też ogólnego przeglądu.
Czterozębatkowe metalowe dyferencjały
Stożkowe zębatki dyferencjałów z przodu oraz z tyłu samochodu przenoszą moc z wału centralnego na półosie napędowe każdego z kół. W pełni metalowa kontrukcja pozwala aby układ napędowy był w stanie przenieść moc jakiej dostarczają opcjonalne napędy silników bezszczotkowych. Uszczelniane łożyska kulkowe wspierają mechanizmy różnicowe. Praca Każdego z dyferencjów może być niezależnie regulowana poprzez wymianę oraz dobór gęstości smaru/oleju według własnych preferencji.
Opcjonalny dyferencjał - Spool
Opcjonalny spool "usuwa" pracę mechanizmu różnocowego tak aby przenieść natychmiast wychylenia gazu, bądź hamulca prosto na koła.
Podwójne, w pełni regulowanie zawieszenie
W RS4 Sport 3 DrIFT zastosowano przeniesione z wyścigów zawieszenie z podwójnymi wahaczami, wzorowane na współczesnych samochodach torowych. W pełni regulowane zawieszenie da ci możliwość dopasowania ustawień geometrii, wychyleń, kątów oraz zbieżności do wymagań toru. Kilkupunkowe mocowanie amortyzatorów sprawdzi się przy setup'ie modelu w zależności od panujących warunków drogowych.
Opcjonalne, carbonowe wieżyczki amortyzatorów
Opcjonalne wieżyczki wykonane z włógkna węglowego dodają nie tylko rasowego wyglądu, ale zapewniają dodatkową sztywność całej kontrukcji zawieszenia dla maksymalnej wydajności. Włókno węglowe jest wyjątkowo lecckie i obniża środek ciężkości RS4'ki.
W zestawie:
- Model RS4 Sport 3
- Pilot do sterowania 2.4GHz TF-41
- Akumulator 2000mAh 7,2V
- Ładowarka do gniazda 230V
- Baterie AA do pilota 4szt.
Wymagane do uruchomienia:
Nic! Wszystko jest w zestawie