Niezwykle szybkie BMW M3 GT z silnikiem bezszczotkowym
aparaturą 2.4GHz i wodoodporną ochroną!
|
Nowy RTR Sprint 2 Flux jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w warunkach takich jak deszcz, śnieg czy błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem, co gwarantuje bezproblemową eksploatację.
Dopełnieniem tego pakietu ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo sterowania SF-10W i nowy wodoodporny regulator Flux Vapor! |
|
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełną kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu.
Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodna w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji wyhyleń serw, prędkości maksymalnej oraz biegu wstecznego.
Aparatura jest bardzo lekka, dzięki zasilaniu tylko 4 bateriami AA. |
Nie musisz się już martwić o zmianę kwarcy lub na którym kanale jeździ inny kierowca. Dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2 Flux zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
Wraz z RTR Sprint 2 Flux dostajesz zaawansowany kontroler HPI Flux Vapor wraz z wymagającym minimum konserwacji bezszczotkowym silnikiem Flux Vapor 5900kV, abyś mógł beztrosko jeździć i sciagaćsię z zawrotną prędkością maksymalną jak i przyśpieszeniem!
Możesz wybrać jakiego pakietu baterii RC będziesz używał w swoim modelu (NiMH 7.2 volt lub LiPo 7.4-11.1 volt). Regulator wyposażony jest w wysokoprądowy wtyk typu Dean. Ładując baterie możesz jeżdzić całymi godzinami bez konieczności ciągłego kotrolowania temperatury elektroniki!
Specyfikacja silnika FLUX VEKTOR 5900kV:
- Wysokoobrotowy oraz wysokotemperaturowy obrotowy magnes neodymowy
- Uszczelniane łożyska kulkowe
- Wał 2.3mm 1/8" z hartowanej stali
- Czterobiegunowy wirnik dla uzyskania wysokich obrotów
- Potrójnie izolowane zwoje dla wydłużenia żywotności
- Anodowana na czarno aluminiowa obudowa silnika
- Łatwa instalacja
- Kompatybilny z bezsensorowymi regulatorami
Specyfikacja regulatora FLUX VAPOR:
- Obsługuje baterie NiMH 7,2V-8,4V oraz 7,4V (2S) - 11,1V (3S) LiPo*
- Szczelna, wodoodporna obudowa
- Obsługuje do 40% wiecej mocy niż regulator Motiv
- Bardzo niska oporność 0.0007 ohma/faze
- Technologia bez sensorowa eliminuje dodatkowe okablowanie i niepotrzebne komplikacje
- Mozliwośc zaprogramowania odcięcia w razie niskiego napięcia chroni wrazliwe pakiety litowe przed nadmiernym rozladowaniem
- Nacinany poprzecznie aluminowy radiator
- Łatwe uruchomienie i praca z bezsensorowym silnikiem
- Dzięki hamowaniu linearnemu obrotami możesz lepieć kontrolowac model na zakrętach.
*kontroler musi być zaprogramowany na odcięcie podczas używania baterii Litowych aby ich nie uszkodzić
RTR Sprint 2 Flux wyposażony w realistyczną, pomalowaną i obklejoną karoserię BMW M3 GT. Obudowa posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację, a dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler. Dzięki temu zyskasz wygląd zwyciężcy, a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI czy też innych producentów!
Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.
Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Flux cechuje się świetnymi właściwościami jezdnymi, wytrzymałością, jak i mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów! Model wyposażyliśmy w układ napędowy, który bez problemu przenosi na asfalt cała moc generowaną przez silnik HPI Flux Vektor 5900kV !
|
Podwójny napęd paskowy
Napęd Sprint 2 opiera się na podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożyskach kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.
|
|
W pełni niezalezne zawieszenie
Zawieszenie, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi, dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę. |
|
Wyścigowe wyposażenie
Konstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację zachowania modelu aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy drift. Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół, a także regulować ich pochylenie oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność / nadsterowność) kąt Ackermana oraz wysokość auta!
|
|
Tak jak w przypadku wszystkich modeli HPI w zestawie zawarta jest szczegółowa instrukcja pokazująca krok po kroku jak serwisować, obsługiwać i naprawiać Twój model.
Instrukcja obejmuje też potrzebne części, pełnowymiarowe rysunki i schematy. |
Od autentycznego wyglądu sportowego auta przez regulowaną geometrię zawieszenia, uszczelniane łożyska, aparaturę 2.4 GHz, wodoodporną elektronikę, amortyzatory olejowe oto nowy RTR Sprint 2 Flux!
Specyfikacja:
- Oficjalna, licencjonowana karoseria BMW M3 GT o rasowym wyglądzie
- Aparatura 2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
- Silnik bezszczotkowy HPI Flux Vektor 5900kV
- Wodoodporny regulator Flux Vapor Brushless z odcięciem baterii LiPo
- Wodoodporne serwo sterujące SF-10W
- Wodoodporna pudełko odbiornika
- Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
- Oficjalne, licencjonowane koła Rays/Volk TE37 koła
- Opony HPI X-Pattern zapewniają świetną przyczepność oraz rasowy wygląd
- Piankowy zderzak chroni przed uderzeniami
- Regulowane uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
- Śruby rzymskie pozwalają regulować geometrię zawieszenia
- Komplet łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
- Amortyzatory olejowe ze specjalnie dobranymi sprężynami
- Dwu oraz trzy stopniowe piasty
- Wytrzymała tłoczona z nylonu płyta podłogowa
- Regulowane przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
- Zastosowanie łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
- Precyzyjny układ kierowniczy
#106168 SPRINT 2 FLUX 2.4GHz Radio System Fabrycznie złożony model w skali 1/10 z napędem 4WD oraz aparaturą i odbiornikiem 2,4 GHz, bezszczotkowym silnikiem Flux Vektor 5900 kV, wodoodpornym kontrolerem Flux Vapor, wodoodpornym serwem SF-10W, bateriami AA do aparatury oraz malowaną karoserią BMW M3 GT.
Dane techniczne:
- Długość: 431 mm (17")
- Wysokość: 127mm (5")
- Szerokość:200mm (7,9")
- Rozstaw osi: 254mm (10")
Potrzebujesz do uruchomienia:
- Akumulator NiMh lub LiPo z wtyczką typu Dean
- Ładowarkę np. REDOX Alpha V2 Combo
|
|
W ofercie także inne modele z serii HPI Sprint:
Sprint 2 Sport BMW M3 GT z silnikiem szczotkowym ! Nr katalogowy: #106144
|
|
Sprint 2 Flux CHEVROLET CAMARO 2010 z silnikiem bezszczotkowym ! Nr katalogowy #108765 |
|
Sprint 2 Drift CHEVROLET CAMARO 2010 z silnikiem szczotkowym ! Nr katalogowy #106152 |
|
Sprint 2 Flux FORD MUSTANG GT-R z silnikiem bezszczotkowym ! Nr katalogowy #112710 |
|
Sprint 2 Sport FORD MUSTANG z silnikiem szczotkowym ! Nr katalogowy #109299 |
|
Sprint 2 Sport NISSAN GT-R z silnikiem szczotkowym ! Nr katalogowy #106130 |
|
Sprint 2 Drift NISSAN 350Z z silnikiem szczotkowym ! Nr katalogowy #106154 |
|
Sprint 2 Sport CHEVROLET CAMARO 1969 z silnikiem szczotkowym ! Nr katalogowy #106133 |
|
Sprint 2 Flux PORSCHE 911GT3 RS z silnikiem bezszczotkowym ! Nr katalogowy #106165 |
|
Sprint 2 Sport PORSCHE 911 GT3 RSR FALKEN z silnikiem szczotkowym ! Nr katalogowy #108221 |
|