|
Opony Maxx'a Sledgehammer mają agresywny, otwarty bieżnik który usuwa błoto i zanieczyszczenia, zapewniając niezrównaną przyczepność. Koła 2,8” mocowane są za pomocą nakrętki sześciokątnej HEX 17mm z zabezpieczającym kołnierzem.
|
|
|
|
Maxx korzysta z pełnej długości łoża silnika, aby solidnie zamocować bezszczotkowy silnik 540XL, System stałej siatki zębatej precyzyjnie ustala położenie zębatek. |
|
|
|
Zintegrowane wieże amortyzatorów Maxx'a są częścią podwozia i tworzą sztywną, trójkątną konstrukcję, zapewniającą bezpieczny montaż amortyzatorów i nadwozia. Zapewniają również autentyczny wygląd terenowy, który wypełnia otwory kół w samochodzie. Czasami lądowanie po skoku nie przebiega zgodnie z planem, więc górne mocowania amortyzatorów są osłonięte w celu ochrony przed uderzeniami i tarciem. |
|
|
|
Opatentowane innowacje Traxxas'a uszczelniają elementy elektroniki, dzięki czemu można eksploatować Maxx'a w warunkach mokrych, na śniegu i w błocie. |
|
|
|
Serwomechanizm układu kierowniczego Maxx'a ma taki sam rozmiar jak serwomechanizm użyty w gigantycznym X-Maxx'sie. Duży moment obrotowy pozwala na szybką reakcję i prezyzję sterowania. |
|
|
|
Cztery bardzo duże - wypełnione olejem amortyzatory GT-Maxx, zapewniają super miękkie tłumienie nawet w najtrudniejszym terenie. Tłoki o dużej średnicy poruszają się płynnie przez podwójne uszczelki typu X-ring w celu szybkiej reakcji. Korpusy aluminiowe są gwintowane w celu dostosowania naprężenia sprężyny, a dolne gniazda sprężyn są uchwycone za pomocą śrub, aby zapewnić ich stabilność nawet podczas najtrudniejszych skoków. |
|
|
|
Szersze niż kiedykolwiek wahacze WideMaxx'a utrzymują prawidłową geometrię zawieszenia w całym zakresie ruchu. Połączenia z podwójnym ścinaniem i bardzo gruba stalowa górna i dolna belka zapewniają niesamowitą wytrzymałość i odporność na uderzenia. Twarde kompozyty są jeszcze bardziej odporne na uderzenia, nawet przy niskich temperaturach. |
|
|
|
Blokowa konstrukcja podwozia łączy wieże amortyzatorów, przednie i tylne moduły oraz ramę główną w jedną sztywną platformę zaprojektowaną do pochłaniania i rozpraszania energii uderzenia w całej konstrukcji. Krytyczne elementy układu napędowego, radia i akumulatora są chronione. Strategicznie umieszczony dostęp do elementów mocujących powoduje, że każda niezbędna konserwacja lub naprawa jest szybka. W WideMaxx dłuższa komora baterii pozwala na używanie największych baterii wcześniej używanych tylko w X-Maxx'ie.
|
|
|
|
Maxx wykorzystuje uszczelnione łożyska stykowe w całym układzie napędowym, aby chronić przed brudem i kurzem. Krótszy czas przestoju na czyszczenie i konserwację łożysk oznacza dłuższy czas eksploatacji Maxx'a.
|
|
|
|
Innowacyjny napęd Cush Drive firmy Traxxas wykorzystuje specjalny amortyzator elastomerowy, który pochłania wstrząsy układu napędowego na przekładni czołowej, zapewniając najwyższą niezawodność. Cush Drive zapewnia natychmiastowe przyspieszenie i kontrolę przepustnicy. |
|
|
|
Napęd Torque-Biasing Center Drive pochłania wstrząsy, aby poprawić trwałość układu napędowego. Napęd środkowy rozdziela również moc na wszystkie cztery koła, zapewniając zaskakujące przyspieszenie napędu na cztery koła bez skutków ubocznych typowego centralnego mechanizmu różnicowego. Centralne mechanizmy różnicowe umożliwiają niekontrolowane balonowanie się opon w powietrzu, zaś napęd centralny z odchylaniem momentu obrotowego pozwala na jazdę z dala od linii dzięki płynnemu rozłożeniu mocy na wszystkie cztery koła. |
|
|
|
Nowy grubościenny, wytrzymały, wielowypustowy aluminiowy wał środkowy, przenosi moc na przedni i tylny mechanizm różnicowy. Ten wytrzymały wał napędowy zapewnia precyzyjne sprzęgnięcie, niesamowitą siłę i płynną pracę. |
|
|
|
Teleskopowe, wielowypustowe wały napędowe Traxxas'a zapewniają trwałą i płynną pracę układu napędowego. Te wyjątkowo wytrzymałe wały napędowe maksymalizują skok zawieszenia i kąty skrętu, aby radykalnie zwiększyć wydajność Maxx'a. |
|
|
|
4-biegowe mechanizmy różnicowe Maxx'a są uszczelnione i wypełnione ciężkim olejem, który zapewnia efekt ograniczonego poślizgu dla maksymalnej przyczepności na luźnych powierzchniach. Wzmocnione dyferencjały wykorzystują tę samą konstrukcję co E-Revo 2.0 wraz z wałkami wyjściowymi o średnicy 7mm. Stalowe koła zębate o dużym skoku i średnicy, zapewniają najwyższą niezawodność.
|