|
|
Ponad 80km/h !
Nowy silnik napędowy Velineon 1200XL 1275KV z super wydajnym radiatorem chłodzącym wyposażonym w podwójny wentylator.
Specyfikacja silnika:
- Typ: 1275kV, bezsensorowy
- Waga: 665g
- Długość: 11cm
- Średnica: 4,8cm
- Złącza: banany 6,5mm
|
|
|
Moc 8 ogniw LIPO !
Nowy regulator obrotów VXL-8S (wodoodporny), kompatybilny z LiPo 8s, z wbudowanym wentylatorem radiatora i systemem antyprzepięciowym (zew. bezpiecznik).
Specyfikacja regulatora obrotów:
- Zasilanie: 4-8 celi LiPo (maks. 33,6v)
- Wymiary: 5,8cm x 7,2cm x 4,6cm
- Waga: 161,4g
- Złącza silnika: banan 6,5mm
- Złącza zasilania: Traxxas TRX
|
|
X-MAXX |
Modułowa konstrukcja podwozia.
Konstrukcja modułowa X-MAXX’a zapewnia łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych elementów, dzięki czemu łatwa jest każda naprawa oraz konserwacja elementów. |
|
|
Koła z wyjątkowym bieżnikiem.
X-MAXX’a zaopatrzono w duże koła i opony z super agresywnym bieżnikiem terenowym |
|
|
Aluminiowe amortyzatory GTX™.
X-MAXX posiada cztery wysokowydajne, olejowe amortyzatory GTX™ wykonane ze stopu aluminium. Duża ilość zawartego w nich oleju absorbuje ciepło i powoduje większą wydajność pracy oraz zmniejsza zużycie amortyzatorów. |
|
|
|
|
|
Mocowania amortyzatorów.
X-MAXX oferuje nowy - ekskluzywny wygląd elementów mocujących amortyzatory. Ich konstrukcja ma służyć sztywnemu zamocowaniu tak ważnych elementów, jak i zapewnia odpowiednie położenie modelu po jego odwróceniu w celu przeglądów i czyszczenia. |
|
|
|
|
|
Mocowanie silnika.
Zupełnie nowy silnik zamontowano do nowego łoża. Zapewnia ona bezproblemowe i trwałe mocowanie silnika. Oznacza to dłuższą żywotność skrzyni biegów, w przypadku użytkowania konstrukcji w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych. |
|
|
|
|
|
Zawieszenie.
Do X-MAXX’a zaprojektowano zawieszenie z bardzo dużym skokiem, małym promieniem skrętu oraz dużą wytrzymałością. |
|
|
|
|
|
Wodoszczelna elektronika.
Izolacja wodna elementów elektronicznych to pomysł i patenty Traxxas”a. W tej chwili można użytkować model w trudnych warunkach deszczowych, błotnych oraz śniegowych. Odbiornik X-MAXX'a posiada system kontroli trakcji TSM. |
|
|
|
|
|
Podwójne łączenia sworzni.
X-MAXX wykorzystuje podwójne połączenia w miejscach przenoszących duże siły. Wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości sworznie zapewniają odpowiednie przenoszenie sił oraz pewność połączenia. |
|
|
|
|
|
Układ sterowania.
Nowy serwomechanizm dostarcza dużą moc i moment obrotowy w celu bezproblemowego sterowania. Szybki układ kierowniczy i mały promień skrętu w połączeniu z zaawansowaną geometrię zawieszenia daje X-MAXX’owi zwinność potrzebną w trudnym terenie. |
|
|
Odporność na zderzenie.
X-MAXX jest wyposażony w nowe, pochłaniające energię uderzenia elementy na przednim i tylnym zderzaku. Łagodzi to skutki zderzenia i powoduje zdecydowanie większą wytrzymałość podczas ekstremalnej jazdy w trudnym terenie. |
|
|
Wał napędowy CV.
Zaprojektowany wał napędowy ze stali o wysokiej wytrzymałości podnosi ogólną trwałość układu przeniesienia napędu. Połączenia wieloklinowe zwiększają ich trwałość i odporność na zanieczyszczenia. |
|
|
Wentylator sprzęgła poślizgowego.
Unikalna konstrukcja sprzęgła poślizgowego Traxxas posiada układ podwójnego wentylatora zwiększającego chłodzenie. |
|
|
Wały napędowe dyferencjałów.
Wytrzymałe, aluminiowa wały przenoszą pełna moc z przekładni głównej do przednich i tylnych układów różnicowych. |
|
|
Dyferencjały.
Elementy obydwu układów różnicowych wykonane są ze stali gwarantującej prowidłową pracę w najtrudniejszych warunkach terenowych. Zamknięte i wypełnione olejem dyferencjały dają pełną kontrolę sterowania w każdych warunkach. |
|
|
|
|
|
Zamknięte łożyska kulkowe.
X-MAXX jest wyposażony w komplet wysokiej jakości kulkowych łożysk krytych. Zapobiega to zabrudzeniom układu jezdnego oraz wydłuża okres eksploatacji. |