Zawartość zestawu
Złożony model RC auta Axial SCX10 III Early Ford Bronco z zainstalowanymi komponentami: Axial silnik szczotkowy 540 35T, Spektrum regulator szczotkowy Firma 40A z odbiornikiem, Spektrum serwo S614 MG WP 23T, Spektrum serwo SX107 Micro MG, Nadajnik Spektrum DX3 Smart DSMR.
Charakterystyka
Ekspedycyjny model RC auta Early Ford Bronco na podwoziu Axial SCX10 III. Oficjalnie licencjonowana karoseria Early Ford Bronco z realistyczną rurową klatką, funkcjonalnymi ramowymi drzwiami i wieloma detalami. Odbiornik Spektrum™ z funkcją SMART oraz regulator z odbiornikiem zapewniają dane telemetryczne do nadajnika DX3. Funkcja Front Dig dla zblokowania tylnej osi, servo, odbiornik oraz regulator Spektrum™ są wodoodporne.
Przy projekcie oficjalnie licencjonowanego modelu SCX10™ III Early Ford Bronco 4WD, inzynierowie firmy Axial® przesuneli granicę w dziedzinie funkcji i i wydajności znów o poziom wyżej. Chodzi tutaj o jeden z najbardziej szczegółowo opracowanych modeli, które Axial® kiedykolwiek stworzył i jest idealnym wyborem dla nowych i doświadczonych miłosników crawlerów. Realizm modelu jest bezprecedensowy i z pewnością ucieszy wszystkich fanów marki Ford. Gotowa leksanowa karoseria Bronco ma formowaną rurkową klatkę z funkcjonalnymi ramowymi drzwiami i ukrytymi mocowaniami karoserii, aby zachowane zostały czyste linie powierzchni karoserii. Do dalszych autentycznych detali wnętrza należą wloty na masce, tablica, wycieraczki przedniej szyby, reflektory LEDi tylne światła. Przedni i tylny zderzak jest umieszczony w optymalnym kącie najazdu dla nie zakłoconego pełzania po skałach.
Równie imponujące są wewnętrzne detale karoserii. We wnętrzu kabiny znajdziemy wyprofilowane fotele, deskę rozdzielczą, shifter, pedały i kolumnę kierownicy. Pod maską znajduje się replika silnika 5.0 V8, skrzynia biegów oraz mocny silnik Axial® 35T. 3-częściowe koła beadlock w stylu retro uzupełniają karoserię Early Ford Bronco i pozwalają na łatwy montaż, demontaż oraz wymianę opon bez konieczności klejenia. Licencjonowana replika opon 1.9 Falken Wildpeak M/T pozwala bezpiecznie pokonywać przeszkody. Rama ochronna posiada otwory do montażu dodatkowych świateł i w pełni funkcjonalnej koła zapasowego.
Sprawdzone podwozie SCX10™ III jest gwarancją dla doskonałej wydajności, której kierowcy Axial® oczekują. Dla obniżenia środka ciężkości Early Ford Bronco stosuje przednie i tylne osie AR45. Trójkątna geometria zawieszenia jest tak dostrojona, aby współpracowała z osiami oraz dla obniżenia momentu skrętnego podczas ruszania, a także dla zwiększenia makietowego wyglądu. Regulowane amortyzatory wypełnione olejem pomagają klerowcy znaleźć najlepsze parametry tłumienia i oferują większe korpusy amortyzatorów z wiekszą objętością oleju dla większej sprawności.
Umieszczenie spinek karoserii pod karoserią
W modelu zabudowana jest przekładnia wyposażona w funkcję Front Dig trzeciego kanału, która umożliwi zablokowanie tylnej osi za pomocą nadajnika dla zmniejszenia promienia skrętu. Opcjonalnie można ją skonfigurować na dwie prędkości z dużym i małym przełożeniem poprzez przesunięcie Micro Dig Serva do połączenia dwubiegowego. Jeśli jest potrzeba stosowania funkcji przekładni dwubiegowej i funkcji Front Dig, wystarczy dodać dalsze serwo i nadajnik z conajmniej 4 kanałami (np. 5 kanałowy Spektrum™ DX5).
W pełni złożony RC model auta RTR jest wyposażony w nadajnik Spektrum™ DX3™ z ekskluzywną technologią DSMR® dla doskonałego zasięgu, reakcji i odporności na zakłócenia. Jest również kompatybilny z telemetrią SMART dzięki zainstalowanym komponentom, regulatorowi i odbiornikowi Spektrum Firma™ Smart 40A. Korzystając z pakietu akumulatorów Spektrum Smart LiPol, można monitorować pojemność akumulatora na monitorze nadajnika podczas jazdy w każdych warunkach pogodowych i na różnych trasach - elektronika jest chroniona przez wodoodporną powłokę.
Dzięki wytrzymałej konstrukcji Axial® i ikonicznej stylistyce Forda, SCX10™ III Early Ford Bronco 4WD RTR jest stworzony do przygód w trudnym terenie.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy(2S lub 3S) oraz adekwatną ładowarkę.