TSM działa również podczas pokonywania zakrętów, dokonując korekt, aby utrzymać wybraną linię jazdy. Pozwala to na utrzymanie większej szybkości w zakręcie i większe przyspieszczenie podczas wychodzenia z niego. Podczas hamowania, TSM utrzymuje tor jazdy do momentu zatrzymania.
W systemie kontroli trakcji, Traxxas zastosował najnowsze algorytmy, które działają niewidocznie w tle, nigdy nie ograniczając przepustnicy. TSM może być indywidualnie dostrojony lub całkowicie wyłączony w zależności od aktualnej nawierzchni i jej stanu oraz upodobań kierowcy. Kontrolę nad systemem zapewnia wielofunkcyjne pokrętło zamontowane w nadajniku. O przydatności Traxxas Stability Managemen, najlepiej można się przekonać, wyłączając system po dłuższym okresie jego użytkowania.
|
|
Opatentowane innowacje Traxxas'a uszczelniają elementy elektroniki, dzięki czemu można eksploatować Hoss'a w warunkach mokrych, na śniegu i w błocie.
|
|
|
|
|
|
System Servo SaverOptimum, zapewnia płynne działanie w najtrudniejszych warunkach. Zintegrowany system servo saver chroni przekładnie serwa przed uderzeniami bez uszczerbku dla precyzji sterowania
|
|
|
|
|
|
Hoss 4x4 VXLjest wyposażony w całkowicie nowy - cyfrowy serwomechanizm o wysokim momencie obrotowym. Jest wodoszczelny, posiada błyskawiczną reakcję na ruchy kierownicy i wysoką precyzję. |
|
|
|
|
|
Velineon VXL-3s poza elektroniczną regulacją obrotów w obydwu kierunkach oferuje dodatkowe funkcje pozwalające na szeroki zakres zabawy.
W regulatorze znajdziemy funkcję „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Tranzystory o wysokiej częstotliwości i zaawansowana konstrukcja obwodu powodują niezwykle sprawnie i wyrafinowane sterowanie przepustnicą.
Regulator VXL-3s jest elastyczny w zakresie stosowania konwencjonalnych silników szczotkowych oraz silników bezszczotkowych. VXL-3s posiada czujnik wykrywający typ silnika. Wysoka wydajność prądowa (320A pik) i dwustopniowe zabezpieczenie termiczne pozwala na wykorzystanie każdego silnika
|
|
|
|
|
|
Wytrzymałe, a przez to bezpieczne mocowanie akumulatora. Zaprojektowane w celu umożliwienia szybkiej zmiany pakietu napędowego.
|
|
|
|
|
|
Wytrzymałe - boczne elementy podwozia zabezpieczają karoserię przed kamieniami i uderzeniami.
|
|
|
|
|
|
Bezszczotkowy silnik Velineon 540XL / 2400kV, zapewnia ekstremalną wydajność przy prawie zerowej konserwacji. Ultra wysokotemperaturowe magnesy neodymowe, szybkoobrotowe łożyska i precyzyjny - 4-biegunowy wyważony wirnik, zapewniają płynną pracę i długą żywotność.
|
|
|
|
|
|
Innowacyjne mocowanie silnika Hoss"a 4x4 utrzymuje silnik 540XL bezpiecznie na swoim miejscu, a jednocześnie pozwala na jego regulację natychmiast - za pomocą tylko jednej śruby.
|
|
|
|
|
|
Hoss 4x4 wykorzystuje wytrzymałe stalowe śruby rzymskie o średnicy 4mm, opracowane dla Slash'a 4x4. Szerokie i płaskie sekcje ułatwiają regulację pochylenia za pomocą dołączonego klucza. Wytrzymałe snapy łączące nie pękają podczas mocnych uderzeń podczas jazdy w terenie.
|
|
|
|
|
|
Półosie napędowe Hoss'a przeznaczone do ekstremalnych obciążeń są wzorowane na legendarnym Slash'u 4x4, ale w krytycznych obszarach są wzmocnione. Półosie o większej średnicy zapewniają taki sam skok przegubu i zawieszenia, ale przenoszą jeszcze większy moment obrotowy.
|
|
|
|
|
|
Wytrzymałe przednie i tylne mechanizmy różnicowe wypełnione olejem wykorzystują stalowe elementy wewnętrzne do uzyskania maksymalnej trwałości. Uszczelki silikonowe i pierścienie X-ring umożliwiają regulację siły blokowania poprzez zmianę lepkości płynu wewnątrz mechanizmu różnicowego.
|
|
|
|
|
|
Aluminiowy - wytłaczany wał napędowy jest zarówno mocny, jak i lekki. Wewnętrzne wpusty pasują bezpośrednio do wałków wejściowych przedniego i tylnego zespołu napędowego. Wszystko razem sprawia, że cały układ napędowy pracuje płynnie. |
|
|
|
|
|
Zaprojektowany od początku do obsługi dużej mocy bezszczotkowego układu napędowego Hoss'a 4x4, wykorzystuje wytrzymałą stalową zębatkę czołową z dużymi zębami 0,8/32, co zapewnia niezawodność bez względu na ilość przekazywanej mocy.
|
|
|
|
|
|
Hoss 4x4 wykorzystuje uszczelnione łożyska stykowe w całym układzie napędowym, aby chronić przed brudem i kurzem. Krótszy czas przestoju na czyszczenie i konserwację łożysk oznacza dłuższy czas eksploatacji.
|