|
OŚWIETLENIE LED
Zainstalowany zestaw oświetlenia LED przenosi realizm skali na wyższy poziom dzięki działającym reflektorom, światłom tylnym, dachowym i bocznym. Regulowany zasilacz zapewnia stałą i niezawodną moc, aby wyeliminować ściemnianie i przegrzanie. W pełni wodoszczelny system oświetlenia pozwala na użytkowanie modelu w każdych warunkach.
|
|
SERWOMECHANIZMY STEROWANIA NAPĘDEM
TRX-6 wykorzystuje trzy wodoszczelne mikro serwa do sterowania przednim i tylnym mechanizmem różnicowym, a także wybór wysokiego / niskiego zakresu w skrzyni biegów. Przewody w rękawach eliminują skomplikowane połączenia, które w innym przypadku ograniczałyby przegub zawieszenia.
|
|
SILNIK TITAN 21T 550
TRX-4 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.
|
|
SERWO 2075X
Serwomechanizm układu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
|
|
PANCERNA RAMA PODWOZIA
Zaprojektowane specjalnie dla TRX-6 grube stalowe szyny podwozia z ceownika o ściankach grubości 1,5mm są uformowane z jednego solidnego elementu w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości.
|
|
MOCOWANIA BATERII DUAL-FIT
TRX-6 pozwala na stosowanie zarówno pakietów LiPo o pełnej długości jak i mniejszych - stosowanych w skali 1/16. Odchylany element zapewnia szybki i bezpieczny montaż pakietów w terenie. Odchylany element można odwrócić w celu dostosowania do akumulatorów o różnej wysokości.
Dodatkowa półka montowana z przodu pozwala przy pakietach w skali 1/16 ustawienie ciężaru bezpośrednio nad przednią osią, aby zapewnić maksymalną przyczepność podczas wspinaczki w stromym terenie.
|
|
ALUMINIOWE AMORTYZATORY
TRX-6 wyposażony jest w sześć wypełnionych olejem amortyzatorów GTS. Te aluminiowe amortyzatory zapewniają bardzo gładkie tłumienie. Posiadają gwintowane elementy ułatwiające regulację wysokości jazdy. Wyposażone są w uszczelki O-ring i podwójne uszczelki wału X-ring.
|
|
MOSTY NA ZWOLNICACH
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
|
|
ZAAWANSOWANY UKŁAD NAPĘDOWY
Blokada dyferencjałów, bez której pokonywanie kamienistych zboczy jest niemożliwe.
|
|
ROZBUDOWANA SKRZYNIA BIEGÓW
Łożyskowana przekładnia główna umożliwiająca jazdę na dwóch przełożeniach.
|
|
EKSTREMALNE KĄTY PODEJŚCIA
Fabrycznie ustawiony kąt natarcia wynoszący 60 stopni pozwala TRX-6 na wspinanie się po ścianach. Równie imponujący kąt zejścia 55 stopni zapewnia ekstremalne możliwości jazdy nawet w najgłębszych koleinach.
|
|
SILNIK W PRZEDNIEJ CZĘŚCI MODELU
Motor umiejscowiono w bliskości przedniego zawieszenia, co zwiększa możliwości trakcji.
|
|
CHROMOWANE ELEMENTY
Błyszcząca chromowana przednia osłona, wzorowana na oryginale w pełnej skali, ma legendarny - symbol gwiazdy, nadający jej autentyczny wygląd.
Przednia i tylna chromowana osłona podwozia zapewnia funkcjonalną ochronę z klasycznym akcentem.
|