Strona internetowa rc-team.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. OK, akceptuję

Capra 1.9 4WD 1/10 Unlimited Trail Buggy RTR (Zielony)

Capra 1.9 4WD 1/10 Unlimited Trail Buggy RTR (Zielony)

AXIAL

AXI03000T2

Stan: Dostępny

Ostatnie egzemplarze!

2 255,00 zł

AXIAL - Capra 1.9 4WD 1/10 Unlimited Trail Buggy RTR (Zielony)

Skala1:10
Przeznaczenietrial
Rodzaj nadwoziaCrawler
NapędElektryczny (brak silnika)
Przeniesienie napędu4WD
Rodzaj zestawugotowy do jazdy RTR

Zawartość zestawu
Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC auta Axial Capra 1.9 w skali 1:10 z zainstalowanym oświetleniem LED oraz pistoletową aparaturą RC Spektrum STX3.

Charakterystyka
Prawdziwy Crawler do tego najcięższego terenu, to jest model RC auta Axial Capra 1.9 Trail Buggy z napędem na wszystkie koła 4WD. Przeżyj prawdziwe wspinanie po skałach autem Capra. Ma niewiarygodną moc dzięki dużemu przełożeniu i ogromnym prześwitem dzięki portalowym zawieszeniom.

Auto RC Axial Capra 1.9 jest modelem z wyglądem dużego buggy, ale z własnościami jak Crawler, jest przeznaczony do nierównego terenu i do wspinaczki po skałach. Jest kompletnie złożony i przygotowany do jazdy. Do sterowania modelu stosowana jest zawarta 3-kanałowa aparatura RC Spektrum STX3 w paśmie 2,4GHz. Podstawowe cechy modelu obejmuje duży prześwit, wyłączenie napędu tylnej osi, realistyczny design rurowej karoserii, kompletna metalowa przekładnia oraz łożyska kulkowe, 4-punktowe zawieszenie oraz osie portalowe. Licencjonowane koła z felgami Raceline oraz oponami Nitto Trail Grappler 1.9.

Wystarczającą moc do wspinania po skałach zapewnia silnik 540 35T. który posiada odpowiednio dobrane przełożenie z całkowitym stosunku 37:1. Stały napęd na sztywna oś przednia z zamkniętym dyferencjałem, podczas gdy tylna oś ma możliwość wyłączenia napędu, aby było możliwe wykonanie szybkiego nawrotu. Zawieszenia mają 4-punktowe wahacze, amortyzowane są aluminiowymi amortyzatorami z długim skokiem, od centralnej przekładni prowadzą do osi wały CVD.

Cechy modelu:

  • Nowo zaprojektowana przekładnia z funkcją Dig umożliwia węższy promień skrętu poprzez odłączenie napędu tylnej osi
  • Portalowe osie Currie F9 zwiększają prześwit skrzyni dyferencjału
  • Stalowe koła zębate centralnej przekładni i osi portalowych
  • Konstrukcja ramy rurowej dla realistycznego wyglądu auta
  • Wszystkie punkty skrętne są na kulowych czopach ze stali nierdzewnej
  • Zawiera trzyczęściowe licencjonowane felgi beadlock Raceline i opony Nitto Trail Grapplers 1.9 Monster
  • Regulowane, anodowane, aluminiowe, olejowe amortyzatory z długim skokiem
  • Cało metalowa przednia oś ma skręt 45°
  • Wytrzymałe metalowe drążki kierownicze
  • Doskonale ustawiona geometria zawieszenia
  • Mocny silnik klasy 540, 35T z powiększonymi otworami chłodzącymi
  • 3-kanalowa aparatura RC Spektrum™ STX3
  • Serwo zamontowane na osi dla precyzyjnego sterowania


Osie portalowe CURRIE F9
Model ma nowe osie portalowe Currie F9, które zwiększają prześwit i zarazem zapewniają doskonałe przełożenie 7,39:1. W skrzyni znajdują się łożyska kulkowe i metalowe koła zębate.

Stożkowe skośne uzębienie
Do napędu dyferencjału zastosowano stożkowe uzębienie ze skośnymi zębami, które z punktu widzenia przeniesienia mocy jest najbardziej efektywne, ma niski opór toczenia i wysoką żywotność. Ułożone są w wysokiej jakości łożyskach kulkowych.

Możliwość wyłączenia tylnego napędu
Kiedy model potrzebuje zakręcić na mniejszym promieniu, można wyłączyć tylny napęd i tylna oś pozostanie tylko wleczona. Tą funkcję "Dig" zapewnia trzeci kanał aparatury RC STX3 oraz zainstalowane cyfrowe mikro serwo SPMSSX107.

Skręt aż 45°
Przednie półosie z kardanami mają możliwość skrętu kół aż o 45°, materiałem jest utwardzona stal, więc wytrzyma również ekstremalne obciążenie i bezpieczne oraz płynne kierowanie w każdej sytuacji.

Przednie i tylne osie napędowe WB8 HD Wildboar™
Osie napędowe mają czopy kardanów o większym przekroju (2x11mm) i śrubę wału M4 dla większej siły. Między obiema stronami rowkowanego wału jest środkowy rowkowany suwak, który obniża tarcie i zwiększa żywotność.

Drążki z 6mm rurek nierdzewnych
4-punktowe zawieszenie osi jest zapewnione za pomocą cięgien z 6mm rurek ze stali nierdzewnej z solidnymi plastikowymi końcówkami do ułożenia czopów kulowych.

Kulowe czopy ze stali nierdzewnej
Wszystkie punkty obrotowe są ułożone na łożyskach kulowych ze stali nierdzewnej, które zapewniają trwałe i bezpieczne zawieszenie.

Specjalnie kształtowane podwozie
Capra ma specjalnie kształtowane podwozie, które przy kontakcie z terenem umożliwi mu gładko prześlizgnąć i nie blokować się na przeszkodach.

Drążki kierownicze z 6mm rurek nierdzewnych
Sztywne i precyzyjne sterowanie jest zapewnione poprzez cięgna z 6mm rurek ze stali nierdzewnej z solidnymi końcówkami plastikowymi pod czopu kulowe.

Aluminiowe amortyzatory z długim skokiem
Olejowe amortyzatory mają nowy design z anodowanymi, gwintowanymi korpusami i jedną sprężyną. Większa średnica amortyzatora stwarza większą ilość materiału pod gwintem. Śruba odpowietrzająca pomaga odprowadzić powietrze przy szybkim ściśnięciu. Amortyzatory są regulowane i przez to można ustawić optymalny poziom tłumienia.

4-punktowe zawieszenie osi
Sztywna przednia i tylna oś jest bardzo wahliwa, dzięki 4-punktowemu ułożeniu za drążkach z kulowymi czopami oraz dzięki amortyzatorom z długim skokiem. Osie mają dużą swobodę ugięcia i przez to auto przejedzie również przez pozornie nieprzejezdny teren.

3-częściowe felgi Beadlock A1.9
Dla maksymalnie realistycznego wyglądu, Capra™ ma oficjalnie licencjonowane 3 częściowe felgi beadlock Raceline Monster.

Kokpit z załoga
Realizm modelu wzmacnia kompletny kokpit z załogą: poliwęglanowy kokpit z figurkami załogi, kolorowe naklejki z panelami zawierającymi imitację włókien węglowych, nawigację GPS, tablicę przyrządów i przełączniki, dwa czarne styrenowe kaski z etykietami przyłbic i dalsze!

Przednia maska z reflektorami
Kształtowana plastikowa przednia atrapa ma dwie przeźroczyste soczewki reflektorów z lustrami Za atrapą pod maską są dwa mocowania karoserii. Wystarczy zdjąć spinki, a otrzyma się pod maską dostęp do zasobnika akumulatora.

Mocowanie akumulatora
Zasobnik na akumulator jest zamontowany w przedniej części pod maską. Pomieści akumulator o maksymalnym rozmiarze 26x98x47mm.

Spinki karoserii
Wystarczy zdjąć spinki ukryte w dolnej części ramy, a można podnieść maskę i otrzymać dostęp do komory akumulatora.

Dźwignia serwa z wkładem
Dźwignia serwa kierunku ma metalowy wkład z wieloklinem 23T (Spektrum, JR).

Zainstalowany silnik 540 35T
Silnik ma wyważony stosunek mocy i momentu obrotowego w porównaniu do wybranego całkowitego przełożenia przekładni. Na koła przenoszony jest ponad limitowy moment obrotowy, który model łatwo osiągnie również w najbardziej stromym podjeździe.

Aparatura RC Spektrum™ STX3
3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum STX300 pracuje w paśmie 2,4GHz. Nadajnik jest wyposażony w zintegrowaną antenę, posiada proste i szybkie możliwości ustawienia. Funkcja rewersów, punktów końcowych wychyleń, trymowania. Dalej można ustawić limit gazu 50%, 75% i 100%. Trzeci kanał posiada aż 4 tryby.

Odbiornik Spektrum™ SRX300
Odbiornik RC Spektrum SRX300 jest kompatybilny z protokołem Spektrum FHSS. Elektronika w odbiorniku jest chroniona przed wilgocią lub nieczystościami warstwą specjalnego lakieru. Ma ekstra długi kabel antenowy dla łatwego i efektywnego umieszczenia anteny.

Regulator Dynamite AE-5L
Szczotkowy wodoodporny i programowalny regulator Dynamite® ma możliwość ustawienia napięcia wyłączenia dla akumulatorów LiPol oraz hamulca za pomocą zworki. Zasilanie 2 do 3 ogn. LiPol lub 5 do 9 ogn. NiMH. Do dyspozycji jest podwójne wyjście LED dla reflektorów / tylnych świateł. Konektor IC3™ jest kompatybilny z konektorem EC3.

Serwo kierunku SPEKTRUM™ S614
Wodoodporne serwo z metalową przekładnią Spektrum S614 ma moment 15kgcm oraz metalową obudowę dla lepszego doprowadzenia ciepła. Serwo jest zamontowane na osi dla precyzyjnego przeniesienia drążków kierowniczych.

Oświetlenie auta
Listwa świetlna LED zamontowana na górnej części karoserii pomaga oświetlić drogę podczas późnych nocnych eskapadach. Listwa świetlna LED oraz dwa przednie światła LED są zawarte w zestawie.

Dodatkowo polecamy zakup
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy LiPol 7.4V 4000mAh oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.

 

Napisz swoją recenzję

Capra 1.9 4WD 1/10 Unlimited Trail Buggy RTR (Zielony)











Capra 1.9 4WD 1/10 Unlimited Trail Buggy RTR (Zielony)

Prawdziwy Crawler do najcięższego terenu, to jest model Axial Capra 1.9 Trail Buggy z napędem 4WD na wszystkie koła. Przeżyj prawdziwe wspinanie po skałach autem Capra. Ma niewiarygodną moc dzięki dużemu przełożeniu i ogromnym prześwitem dzięki portalowym zawieszeniom.

Napisz swoją recenzję