Strona internetowa rc-team.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. OK, akceptuję

E-MAXX Brushless 4WD 1/10 + TSM + Self-Righting

E-MAXX Brushless 4WD 1/10 + TSM + Self-Righting

TRAXXAS

39086-4

Stan: Chwilowo niedostępny


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

2 750,00 zł


TRAXXAS - E-MAXX Brushless 4WD 1/10 + TSM + Self-Righting

Skala1:8
Przeznaczenieoff-road
Rodzaj nadwoziaMonster Truck
NapędElektryczny bezszczotkowy
Przeniesienie napędu4WD
Rodzaj zestawugotowy do jazdy RTR


 


Wodoodporny TRAXXAS E-Maxx - ponad 100km/h !


System TSM oraz "Self-Righting"

 


 


TRAXXAS STABILITY MANAGEMENT (TSM)

System kontroli trakcji wbudowany jest w 5 kanałowy odbiornik TQI 2.4GHz Traxxas Link TSM. W połączeniu z niskim środkiem ciężkości E-MAXX nabiera zupełnie nowych właściwości jezdnych.

TSM pozwala maksymalnie wykorzystać pełną moc, szybkość i przyspieszenie, którym dysponuje E-MAXX. Kontrola trakcji szczegónie zdaje egzamin podczas jazdy na śliskich powierzchniach, gładkim betonie, lodzie i śniegu.
System TSM dokonuje korekt toru jazdy podczas przyspieszania, aby zapewnić pełne wykorzystanie możliwości napędu.

System działa również podczas pokonywania zakrętów, dokonując korekt, aby utrzymać wybraną linię jazdy. Pozwala to na utrzymanie większej szybkości w zakręcie i większe przyspieszczenie podczas wychodzenia z niego. Podczas hamowania, TSM utrzymuje tor jazdy do momentu zatrzymania.

W systemie kontroli trakcji, Traxxas zastosował najnowsze algorytmy, które działają niewidocznie w tle, nigdy nie ograniczając przepustnicy. TSM może być indywidualnie dostrojony lub całkowicie wyłączony w zależności od aktualnej nawierzchni i jej stanu oraz upodobań kierowcy.

Kontrolę nad systemem zapewnia wielofunkcyjne pokrętło zamontowane w nadajniku. O przydatności
Traxxas Stability Management, najlepiej można się przekonać, wyłączając system po dłuższym okresie jego użytkowania.

 


 

 

TRAXXAS Self-Righiting

 

 "SELF-RIGHTING"

System pozwala na "postawienie modelu na koła" po wywrotce typu "dachowanie".

Po uruchomieniu tej funkcji z nadajnika, leżący na dachu model, samoczynnie powraca na koła i można kontynuowac jazdę.
UKŁAD NAPĘDOWY

Został zbudowany na potrzeby jednego z najmocniejszych zestawów na bazie silnika bezszczotkowego zasilanego 6 celowymi pakietami LiPo.

Tak mocny napęd to najlepsza recepta na samozniszczenie konstrukcji samochodu, a występujące ekstremalne siły, to nie lada wyzwanie dla konstruktora.

Możliwość zasilania dwoma pakietami LiPo 11,1V prowadzi do rozpędzenia tego potwora do prędkości ponad 100km/h. ­
 



 

 

 



MXL-6S BRUSHLESS POWER SYSTEM CASTLE

To jeden z najmocniejszych zespołów napędowych na rynku, opartych na zasilaniu pakietami złożonymi z sześciu celi LiPo.

Regulator MXL-6s wyposażony jest w pozłacane złącza średnicy 6,5mm w celu przeniesienia wyjątkowo dużych prądów i wysokiej wydajności radiator dodatkowo chłodzony integralnym wentylatorem.

Silnik bezszczotkowy 2200kV / 75mm wykonano z aluminium w formie ogromnego radiatora, mogącego sprostać wyjątkowo dużym prądom.

Dodatkowo silnik oparty jest na magnesach neodymowych, wysokiej jakości łożyskach, a moment obrotowy przenosi 5 milimetrowy wał.



USZCZELNIONE, MOCNE SERWA

E-Maxx Brushless Edition jest zaopatrzony w wyjątkową precyzję sterowania z podwójnymi, uszczelnionymi, mocnymi serwami (2075).

Podwójne serwa są lżejsze i mocniejsze niż pojedyncze duże serwo, a razem dają niezrównaną siłę do kierowania tak dużym modelem. Serwo saver opiera się na kulkowym łożysku, dając szybką i płynną odpowiedź układu kierowania.

W skrócie – to najmocniejszy system skrętu w modelu Maxx® jaki dotychczas zbudowano.

 

 

 

   

 

 

PODWOZIE TWARDE JAK SKAŁA

Nawet na maksymalnej prędkości E-Maxx daje stabilność i kontrolę dzięki swojemu, ekstra dużemu rozstawowi osi, który wynosi aż 335mm, 30mm więcej niż poprzedni E-Maxx.

To podwozie ma miejsca na pakiety tak rozmieszczone, aby były one jak najniżej, obniżając tym samym środek ciężkości całego auta. To skutkuje polepszonym prowadzeniem oraz stabilnością w ostrych zakrętach.

WYTRZYMAŁE HEXY KÓŁ 17MM

17-to milimetrowe twarde aluminium w postaci sześciokątów daje pewność, że cała moc będzie przeniesiona szybko i dokładnie z półosi napędowych na felgi.

Specjalny projekt z nacięciami na bocznych ściankach jest bardziej wytrzymały i lżejszy aby lepiej przenosić masywny moment obrotowy silnika mającego 2200kV. Unikalny design pozwala założyć każde koła z heksem 17mm.
 

 

 

 

 

TOTALNA KONTROLA

Modele Traxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas® TQi™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany.

Nadajnik można dodatkowo wyposażyć w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub Apple iOS.

To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem LinkTraxxas™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.

 

   

APP LINK TRAXXAS

Ta potężna aplikacja daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem systemu radiowego. Teraz masz możliwość zainstalowania czujników telemetrii Traxxas’a, a App Link będzie wyświetlać wszystkie dane w czasie rzeczywistym: prędkość, obroty silnika, napięcie pakietu, temperaturę silnika, pakietu zasilającego i regulatora.

 

 

   

 

 

INTUICYJNY INTRFEJS

Traxxas Link zbiera i zapisuje dane telemetryczne w czasie rzeczywistym podczas jazdy. Deska rozdzielcza Traxxas Link pokazuje prędkość, napięcie akumulatora, obroty i temperaturę. Aplikacja automatycznie wykrywa i rozpoznaje czujniki Traxxas Link. Deska rozdzielcza jest w pełni konfigurowalna i umożliwia wyświetlanie jednocześnie parametrów dziewięciu czujników.

Po dokonaniu najlepszych dla danego modelu ustawień, możesz je zapisać jako profil, który można w późniejszym czasie zastosować w innym modelu. Jeśli dokonasz zmian w profilu, możesz go zapisać jako nowy. Aplikacja Traxas Link automatycznie wykrywa czujniki telemetryczne i jest łatwa w instalacji i konfiguracji.

 


 

ZOBACZ FILM PREZENTUJĄCY MODEL !

TRAXXAS Video

 



­
Tabela doboru pakietów napędowych w zależności od oczekiwanych osiągów modelu.


 

 

Charakterystyka:

  • Nowy system kontroli trakcji "TSM - Traxxas Stability Management™"
  • System radiowy TQi 2.4GHz "Traxxas Link Wireless Module"
  • System "Self-Righting" - "Obracanie modelu po dachowaniu"
  • Wysokiej mocy silnik bezszczotkowym 2200kV
  • Fabrycznie zainstalowany – bezszczotkowy zespół napędowy Castle MXL-6s
  • Prędkość na akumulatorach 2x LiPo 3S ponad 100km/h
  • Nowe malowanie karoserii „Prographix”
  • Mocowanie kół nakrętką 17mm
  • Agresywne – 6,3 calowe opony na chromowanych obręczach

 

Model występuje w kolorach:

  • Niebieski
  • Czerwony
  • Srebrny
  • Czarny

 

Zestaw zawiera:

  • E-MAXX w pełni zmontowany, gotowy do jazdy
  • Aparatura zdalnego kierowania TQi 2.4GHz Traxxas Link
  • Malowana karoseria ProGraphix®
  • Wbudowany system TSM
  • Wbudowany system "Self-Righting"

 

Wymagane do uruchomienia:

  • Baterie 4szt. AA "zwykłe paluszki"
  • Akumulatory 2szt. LiPo 7,4V lub 11,1V
  • Ładowarka do akumulatorów

 

Nr katalogowy: 39086-4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napisz swoją recenzję

E-MAXX Brushless 4WD 1/10 + TSM + Self-Righting











E-MAXX Brushless 4WD 1/10 + TSM + Self-Righting

Woododporny Monster Truck z silnikiem bezszczotkowym, osiągający prędkość ponad 100km/h. Model w tej wersji został wyposażony w dwa systemy. TSM - regulowana stabilizacja toru jazdy. Self-Righting - pozwala na "postawienie modelu na koła" po wywrotce typu "dachowanie". Do uruchomienia wamagane są dodatkowo 2 akumulatory LiPo 2S lub 3S oraz ładowarka do akumulatorów.

Napisz swoją recenzję